شرکت عمران شهر جدید پردیس قیمت نهایی فازهای9 جدید، 5 و8 را اعلام کرد

شرکت عمران شهر جدید پردیس در اطلاعیه شماره 60 و 61 قیمت نهایی واحدهای مسکن مهر را در فاز 9 جدید، 5 و 8 این شهر اعلام کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، متن کامل اطلاعیه شماره 60 شرکت عمران شهر جدید پردیس به شرح زیر است:
به اطلاع کلیه متقاضیان محترم مسکن مهر فازهای 9جدید و 5 شهر پردیس می‌رساند به دنبال افتتاح تعداد 4550 واحد در فاز 11 و تعداد 1134 واحد در فاز 3 در سال جاری، قیمت نهایی تمامی پروژه‌های در حال اجرا در این دو فاز، تعیین و به این ترتیب گامی مهم در مسیر رفع مشکلات برداشته شد.
دراین رابطه تلاش شده است با استفاده از دستورالعمل‌های یکسان ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی و با بهره‌گیری از منابع داخلی شرکت عمران پردیس، قیمت نهایی پروژه‌ها به نحوی تعیین شود که ضمن واقعی بودن، امکان اتمام آنها نیز فراهم شود.
همچنین با جدیت تلاش شده است وضعیت مالی متقاضیان در نظر گرفته شده و بخش قابل توجهی از هزینه‌ها، بجای دریافت از متقاضیان، از محل منابع داخلی تامین شود. لذا از متقاضیان محترم این پروژه‌ها دعوت می‌شود برای آگاهی از قیمت نهایی به جدول پیوست این اطلاعیه مراجعه کنند.
سهم آورده متقاضی بدون احتساب تسهیلات بانکی و با در نظر گرفتن تیپ بلوک‌ها و متراژ واحدها، حداقل 419 و حداکثر 435 میلیون ریال تعیین شده است، ضمن اینکه این شرکت در نظر دارد از دوم آذر ماه برای آن دسته از متقاضیانی که حداقل مبلغ 359 میلیون ریال از سهم آورده خود را واریز نمایند براساس میزان واریزی و اولویت افتتاح اقدام به دعوت از متقاضیان محترم جهت صدور و تحویل قرارداد پیش فروش کند.
به منظور کاهش سهم آورده متقاضیان محترم، شرکت عمران شهر جدید پردیس با اخذ مجوز از مجمع عمومی این شرکت و تائیدیه وزارت متبوع نسبت به تامین بخش قابل توجهی از هزینه‌های پروژه‌ها از منابع داخلی اقدام کرده است.
همچنین به منظور تحقق برنامه تحویل مرحله به مرحله واحدها، هم اکنون اولین منطقه افتتاح در جنوب بلوار شهید صیاد شیرازی و مجاور عوارضی آزاد راه تهران- پردیس در نظر گرفته شده است که جزییات آن در اطلاعیه بعدی به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
در اطلاعیه شماره 61 شهر جدید پردیس نیز آمده است:
به یاری خداوند متعال، به اطلاع کلیه متقاضیان محترم پروژه‌های شرکت‌های امیرساوالان کومه و پردیس سازان نوید (اولویت اول افتتاح مسکن مهر فاز 8 شهر جدید پردیس) می‌رساند: به دنبال افتتاح تعداد 4550 واحد در فاز 11 و تعداد 1134 واحد در فاز 3 در سال جاری، قیمت نهایی این پروژه‌ها تعیین و به این ترتیب گامی مهم در مسیر رفع مشکلات برداشته شد.
در این رابطه تلاش شده است با استفاده از دستورالعمل‌های یکسان ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی و با بهره‌گیری از منابع داخلی شرکت عمران پردیس، قیمت نهایی پروژه‌ها به نحوی تعیین شود که ضمن واقعی بودن، امکان اتمام آنها نیز فراهم گردد. همچنین با جدیت تلاش شده است وضعیت مالی متقاضیان در نظر گرفته شده و بخش قابل توجهی از هزینه‌ها، بجای دریافت از متقاضیان، از محل منابع داخلی شرکت عمران شهر جدید پردیس تامین می شود.
سهم آورده متقاضی بدون احتساب تسهیلات بانکی در این فاز و با در نظر گرفتن تیپ بلوک‌ها و متراژ واحدها در پروژه امیرساوالان کومه A, B, C واقع در منطقه 2 فاز 8 شهر جدید پردیس، حداقل 562 و حداکثر 674 میلیون ریال تعیین شده است، ضمن اینکه این شرکت در نظر دارد به زودی برای آن دسته از متقاضیانی که حداقل مبلغ 495 میلیون ریال از سهم آورده خود را واریز کنند براساس میزان واریزی و اولویت افتتاح اقدام به دعوت از متقاضیان محترم جهت صدور و تحویل قرارداد پیش فروش کند.
همچنین سهم آورده متقاضی بدون احتساب تسهیلات بانکی و با در نظر گرفتن تیپ بلوک‌ها و متراژ واحدها در پروژه پردیس سازان نوید واقع در منطقه(زون) 3 فاز 8 شهر جدید پردیس، حداقل 585 و حداکثر 602 میلیون ریال تعیین شده است و این شرکت در نظر دارد به زودی برای آن دسته از متقاضیانی که حداقل مبلغ 495 میلیون ریال از سهم آورده خود را واریز نمایند براساس میزان واریزی و اولویت افتتاح اقدام به دعوت از متقاضیان محترم جهت صدور و تحویل قرارداد پیش فروش کند.
به گزارش ایرنا، در پروژه مسکن مهر ساخت دو میلیون و 215 هزار واحد مسکن مهر در کشور در دست ساخت قرار گرفت که تاکنون بیش از یک میلیون و 900 هزار واحد آن به متقاضیان واگذار شده است و در شهر جدید پردیس نیز ساخت حدود 100 هزار واحد مسکن مهر در دست اقدام است که تاکنون بیش از 6 هزار واحد آن به متقاضیان تحویل شده و مابقی نیز در دست تکمیل قرار دارد.

 

۲ آذر ۱۳۹۵ ۰۹:۱۰
ایرنا |