مجمع «شرکت پارس مسکن سامان » تشکیل شد

مجمع عمومی سالیانه شرکت پارس مسکن سامان به منظور بررسی عملکرد هیات مدیره در سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1395 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در ابتدای این مجمع که روز یکشنبه 14 آذر ماه با حضور کلیه سهامداران در محل دفتر شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن تشکیل شد، محمدرضا امینی به عنوان رئیس، محمد مهدی نادری نورعینی به عنوان ناظر اول و میر احمد مصطفایی به عنوان ناظر دوم و علیرضا مخصوصی به عنوان منشی انتخاب شدند.
در ادامه جلسه و پس از قرائت دستور جلسه توسط منشی، عباس زاده، مدیر عامل شرکت به ارائه گزارش فعالیت یک ساله هیات مدیره پرداخت و برنامه‌های آتی هیات مدیره را برای اعضای مجمع تشریح نمود. پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی منتهی به 31 شهریور 1395 به تصویب سهامداران رسید. همچنین موسسه حسابرسی تدبیرگران مستقل به عنوان بازرس اصلی و موسسه حسابرسی و خدمات مالی آتیه اندیش ارقام به عنوان بازرس علی البدل و روزنامه کثیرالانتشار دنیای اقتصاد نیز برای درج آگهی‌های شرکت تعیین شد. .
شرکت پارس مسکن سامان یکی از شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن می‌باشد که در زمره نخستین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تخصصی در زمینه مسکن، املاک و مستغلات می‌باشد. این شرکت توانسته است با داشتن نیروهای جوان، متخصص و در عین حال مجرب، خدمات متنوعی را از ابتدایی‌ترین مراحل ورود مشتری به بازار تا مراحل نهایی و خروج از بازار در زمینه‌های زیر برای شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن فرایم نماید:
تحقیقات بازار
انتخاب بهینه زمین با در نظر گرفتن کلیه معیارها
توسعه زمین از طریق انجام اقدامات قانئنی
 تهیه طرح‌های توجیه فنی- اقتصادی
 خدمات حقوقی و ثبتی در زمینه املاک و مستغلات
جذب شریک و سرمایه‌گذار و ارائه خدمات مشاوره در این زمینه
خدمات بازاریابی و فروش شامل قیمت گذاری، تبلیغات و مدیریت فروش شرکت به پشتوانه بیش از دو دهه فعالیت، توانسته است تجارب ارزشمندی را در زمینه‌های فوق کسب نموده و از این طریق، ارزش بالایی را برای گروه سرمایه‌گذاری مسکن ایجاد نماید

مجمع شرکت سامان 95
مجمع شرکت سامان 95

۲۰ آذر ۱۳۹۵ ۱۰:۰۲