مجمع «شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن» تشکیل شد

مجمع عمومی سالیانه شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن به منظور بررسی عملکرد هیات مدیره در سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1395 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در ابتدای این مجمع که روز یکشنبه 14 آذر ماه با حضور کلیه سهامداران در محل دفتر شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن تشکیل شد، محمدرضا امینی به عنوان رئیس، محمد مهدی نادری نورعینی به عنوان ناظر اول و میر احمد مصطفایی به عنوان ناظر دوم و علیرضا مخصوصی به عنوان منشی انتخاب شدند.
در ادامه جلسه و پس از قرائت دستور جلسه توسط منشی، نعمتی، مدیر عامل شرکت به ارائه گزارش فعالیت یک ساله هیات مدیره پرداخت و برنامه‌های آتی هیات مدیره را برای اعضای مجمع تشریح نمود. پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی منتهی به 31 شهریور 1395 به تصویب سهامداران رسید. همچنین موسسه حسابرسی تدبیرگران مستقل به عنوان بازرس اصلی و موسسه حسابرسی و خدمات مالی آتیه اندیش ارقام به عنوان بازرس علی البدل و روزنامه کثیرالانتشار دنیای اقتصاد نیز برای درج آگهی‌های شرکت تعیین شد. .
  مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن یکی از زیر مجموعه‌های شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن می‌باشد که در راستای رسیدن به اهداف زیر تاسیس شده است:
طراحی و مهندسی واحدهای مسکونی در قالب مجتمع‌های آپارتمانی و ویلایی و ساختمان ‌های بلند مرتبه
طراحی و مهندسی مجتمع‌های تجاری و آموزشی
مدیریت و طراحی ساختمان‌های سرپرستی بانک مسکن در استان‌ها
مدیریت و طراحی پروژه ‌های آماده سازی زمین
مدیریت طراحی و مهندسی شهر ها
صدور خدمات فنی و مهندسی در کشور ونزوئلا   
 این شرکت به پشتوانه بیش از دو دهه فعالیت و با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و طراح در رشته‌های معماری سازه، سیویل، تاسیسات مکانیکی و برق توانسته است طراحی و مهندسی بیش از 60 هزار واحد

مجمع شرکت مشاور95
مجمع شرکت مشاور95

۲۰ آذر ۱۳۹۵ ۱۰:۰۸