دو پروژه تجاری – خدماتی در تبریز و اردبیل به بهره‌‎برداری رسید

همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، دو پروژه تجاری و خدماتی احداث شده توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب، روز شنبه، 27 آذر ماه 1395، مجتمع‌ تجاری - خدماتی ایپک تبریز با حضور جمعی از مدیران شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب و نیز مدیر منطقه شمالغرب شرکت عمران و بهسازی شهری ایران برگزار گردید. در این مراسم، ضمن بازدید از پروژه و صحبت با خریداران، مدیران شرکت نظرات و پیشنهادات خریداران را جهت رونق هر چه بیشتر مجموعه دریافت نمودند.
همچنین همزمان با این پروژه، مجتمع تجاری و خدماتی مهدیه اردبیل با حضور خدابخش (استاندار اردبیل)، جمعی از مدیران شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب و اعضای صندوق قرض‌الحسنه مهدیه اردبیل افتتاح شد. در این مراسم که خریداران واحدهای تجاری و خدماتی مجتمع نیز حضور داشتند، کلیدهای واحدهای واگذار شده ، توسط خدابخش استاندار اردبیل به مالکین واحدها اهدا گردید .
خدابخش در این مراسم ضمن شاخص دانستن پروژه‌های احداثی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب در این استان، برای مدیران و کارکنان این شرکت و به ویژه مسئولین شعبه اردبیل آرزوی موفقیت روزافزون نمودند.

افتتاح  ایپک و مهدیه آذر 95
افتتاح  ایپک و مهدیه آذر 95
افتتاح  ایپک و مهدیه آذر 95

 

۳۰ آذر ۱۳۹۵ ۱۳:۱۰