دیپلم افتخار مسئولیت اجتماعی سال 95 به «گروه سرمایه گذاری مسکن» اعطا شد

​گروه سرمایه‌گذاری مسکن موفق به دریافت دیپلم افتخار مسئولیت اجتماعی از دبیرخانه نشان عالی مسئولیت‌های اجتماعی ایران شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ در ارزیابی کمیته علمی و به استناد رای نهایی دبیرخانه نشان عالی مسئولیت‌های اجتماعی ایران، شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن موفق به دریافت دیپلم افتخار مسئولیت اجتماعی ایران در سال 1395 گردید. در همایش اختتامیه این جشنواره که با حضور رئیس جمهور محترم و نیز رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و همچنین معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست و نیز برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مقامات برگزار شد، این لوح به پاس پیشگامی در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی به گروه سرمایه‌گذاری مسکن اعطا گردید.

نشان عالی مسئولیت های اجتماعی ایران _ 6

در این ارزیابی، معیارهای متعددی از جمله سلامت و ایمنی کارکنان، حفظ محیط زیست، کاهش مصرف انرژی، بهینه‌سازی مصرف آب و ... مورد توجه قرار گرفت که در نهایت شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن موفق به اخذ دیپلم افتخار از این جشنواره گردید.
رئیس جمهور در این جلسه با اشاره به مسائل مختلف کشور گفت: امروز اشتغال، آب و محیط زیست مهم ترین مسائل کشور است که باید دست به دست هم دهیم و این مشکلات را حل کنیم. وی یادآوری کرد: خیر جمعی یک معنای بسیار گسترده ای دارد و تنها کمک مالی نیست. انوع کمک ها را باید انجام دهیم.

 

نشان عالی مسئولیت های اجتماعی ایران _ 1

در این جلسه علاوه بر رئیس جمهور، رئیس کمیسیون رفاه مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان بهزیستی ایران، همسر شهید دکتر فیاض‌بخش و همچنین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به سخنرانی پرداخته و در باب اهمیت توجه سازمان‌ها و نهادها به موضوع مسئولیت اجتماعی و نیز راهکارهای برون‌رفت از مشکلات موجود نکاتی را اعلام فرمودند.

نشان عالی مسئولیت های اجتماعی ایران _ 2

۴ دی ۱۳۹۵ ۱۶:۲۶