«سرمایه گذاری مسکن شمال شرق» 110 ریال سود نقدی تقسیم کرد.

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق با نماد «ثشرق» 110 ریال سود نقدی را به ازای هر سهم میان سهامداران خود تقسیم کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق، مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت برای سال مالی منتهی به 31 شهریورماه 1395، در تاریخ ششم دی ماه امسال با مشارکت بیش از 90 درصد  از سهامداران شرکت در محل سالن اجتماعات ساختمان سرپرستی بانک مسکن مشهد برگزار شد.
ترکیب هیات رئیسه این مجمع شامل: محمدرضا امینی به عنوان رییس ؛ محمد مهدی نادری نور عینی به عنوان ناظر اول، اسماعیل امیر حسینی به عنوان ناظر دوم و سید علیرضا سیف زاده عمرانی  به عنوان منشی بود.
در این جلسه؛ مهندس ذاکرالحسینی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق گزارش فعالیت هیات مدیره را برای سهامداران ارائه کرد و بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی متنهی به پایان شهریورماه سال 95 به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.
هم چنین مقرر شد از محل سود  سال مالی منتهی به 31 شهریورماه 1395، به ازای هر سهم مبلغ  110 ریال (مجموعا 99 میلیارد ریال) بین سهامداران تقسیم شود.
در ادامه، سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی و روزنامه کثیرالانتشار خراسان نیز به عنوان روزنامه رسمی شرکت تعیین شدند. دستور بعدی، انتخاب اعضای هیات مدیره بود که با تصویب مجمع، اعضای حقوقی هیات مدیره شرکت به مدت 2 سال به شرح زیر انتخاب شدند:
1)  شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن (سهامی عام)
2)  شرکت سرمایه گذاری مسکن البرز (سهامی خاص)
3)  شرکت مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن (سهامی خاص)
4)  شرکت پارس مسکن سامان (سهامی خاص)
5)  شرکت سرمایه گذاری مدبران اقتصاد (سهامی خاص)
شایان ذکر است شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق یکی از شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن می‌باشد که با هدف تحت پوشش قرار دادن استان‌های خراسان و سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است. این شرکت در سال 1384 تاسیس و با تبدیل آن به سهامی عام در سال 1390، با نماد ثشرق در بازار فرابورس عرضه شد. به پشتوانه سود مستمر و عملکرد مناسب، شرکت در سال 1393 توانست وارد بازار بورس شود. شرکت تاکنون توانسته بیش از 41 پروژه با زیربنای بالغ بر 755 هزار مترمربع را در شهرهای مشهد، گلبهار و زاهدان احداث نماید.

مجمع شمال شرق 95

مجمع شمال شرق 95
مجمع شمال شرق 95

۷ دی ۱۳۹۵ ۱۳:۲۰