مجمع شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب تشکیل شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب در سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1395 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب ، مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت برای سال مالی منتهی به 31 شهریورماه 1395، در تاریخ هفتم دی ماه امسال با مشارکت بیش از 82 درصد سهامداران شرکت در محل سالن آمفی تئاتر هتل پارس ائل گلی تبریز برگزار شد.
ترکیب هیات رئیسه این مجمع شامل: محمدرضا امینی به عنوان رییس؛ محمد مهدی نادری نورعینی به عنوان ناظر اول، مسلم صالحی به عنوان ناظر دوم و عباسعلی مینائی به عنوان منشی بود.
در این جلسه فرهاد یاسمی ، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب گزارش فعالیت هیات مدیره را برای سهامداران ارائه کرد و بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی ، صورتهای مالی منتهی به پایان شهریورماه سال 95 به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.هم چنین مقرر شد از محل سود  سال مالی منتهی به 31 شهریورماه 1395، به ازای هر سهم مبلغ  75 ریال بین سهامداران تقسیم شود.
در ادامه ، موسسه حسابرسی رازدار به عنوان بازرس قانونی و روزنامه کثیرالانتشار هدف و اقتصاد نیز به عنوان روزنامه رسمی شرکت تعیین شدند. دستور بعدی، انتخاب اعضای هیات مدیره بود که با تصویب مجمع ، اعضای حقوقی هیات مدیره شرکت به شرح زیر انتخاب شدند:
1- شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن (سهامی عام)
2- شرکت سرمایه گذاری مسکن البرز (سهامی خاص)
3- شرکت مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن (سهامی خاص)
4- شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن (سهامی خاص)
5- شرکت پارس مسکن سامان (سهامی خاص)                                                                                                                                                                          شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب یکی از شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن می‌باشد که با ماهیت شعبه و مرکزیت تبریز با تحت پوشش قرار دادن استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در سال 1369 تاسیس و از سال 1385 به صورت مستقل به فعالیت‌های خود ادامه داد. از سال 1389 استان زنجان نیز به حوزه عملیاتی این شرکت اضافه گردید . شرکت در سال 1392 به سهامی عام تبدیل و با نماد «ثغرب» وارد فرابورس شد.
این شرکت در مجموع تعداد دوازده هزار واحد با زیر بنای حدود یک میلیون و سیصدهزار مترمربع در قالب 47 پروژه با کاربری‌ مسکونی و 10 پروژه با کاربری‌های مختلف ( تجاری ، اداری و . . . ) را آغاز نموده که از این تعداد ، 46 پروژه با زیر بنای  کل حدود 780هزار متر مربع تکمیل و واگذار شده است. همچنین این شرکت احداث ساختمان سرپرستی بانک مسکن در شهر‌های تبریز، زنجان، اردبیل و ساختمان های جنبی پروژۀ آسمان شامل ساختمان اداری، مهدکودک ، مجموعۀ ورزشی، مجتمع تجاری و ساختمان آموزشی و همچنین اجرای بخش‌هایی از مجتمع صنعتی فولاد شاهین بناب را در کارنامه خود دارد.

مجمع شمالغرب 95
مجمع شمالغرب 95
مجمع شمالغرب 95

۱۲ دی ۱۳۹۵ ۱۱:۵۵