حضور گروه سرمایه‌گذاری مسکن در چهارمین نمایشگاه املاک و مستغلات

چهارمین نمایشگاه املاک و مستغلات در تاریخ هشتم الی یازدهم اسفند ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن نیز با ترکیبی از تیم فروش شرکت‌های تهران، پردیس، جنوب، شمال شرق، شمال و سامان در نمایشگاه حاضر بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، این نمایشگاه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با مشارکت شرکت‌های مختلف ساختمانی، انبوه‌سازان، تعاونی‌های مسکن، مشاوران مسکن، طراحان و مهندسان ایرانی و چند شرکت خارجی در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید.
در طول برگزاری نمایشگاه، محمدرضا امینی، مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه دکتر صالحی معاون برنامه‌ریزی و امور شرکت‌ها، مهندس مروج، معاون توسعه فناوری و ساخت و برخی دیگر از مدیران و معاونین شرکت‌های تابعه، با حضور در نمایشگاه، از غرفه شرکت بازدید به عمل آوردند.
مذاکرات جدی و فروش چندین واحد در طول برگزاری نمایشگاه
مدیر روابط عمومی گروه سرمایه‌گذاری مسکن در خصوص دستاوردهای نمایشگاه برای شرکت اظهار داشت: «در مدت برگزاری این نمایشگاه، بیش از هزار نفر از مخاطبان خاص و عام از غرفه گروه سرمایه‌گذاری مسکن بازدید کرده و اطلاعات لازم از فعالیت و پروژه‌های گروه به آنها ارائه شد». سعادتمند با بیان این که گروه سرمایه‌گذاری مسکن بالغ بر 30 پروژه خود را در این نمایشگاه به صورت اقساط عرضه کرد، گفت: «این پروژه‌ها با کاربری‌های مختلف مسکونی، تجاری و اداری به متقاضیان با شرایط ویژه ارائه و با استقبال متقاضیان مواجه شد که در خصوص برخی از واحدها مذاکرات جدی صورت گرفت و در خصوص برخی دیگر نیز منجر به عقد قرارداد شد».
وی همچنین در خصوص شرکت‌های خارجی حاضر در نمایشگاه گفت: «در بخش بین‌المللی، فضای نمایشگاه به مراتب بهتر از ادوار گذشته بود و شرکت‌های بین‌المللی در قالب اجاره غرفه یا حضور در نمایشگاه به عنوان بازدید کننده، استقبال خوبی از چهارمین دوره این نمایشگاه داشتند». وی از مذاکرات گروه سرمایه‌گذاری مسکن با شرکت‌های خارجی خبر داد و گفت: «در جریان این نمایشگاه در جهت توسعه فعالیت‌های گروه، با چند مجموعه از کشورهای هلند، ایتالیا، آذربایجان، آلمان و چین مذاکرات تجاری صورت گرفت که این مذاکرات همچنان برای دستیابی به عقد قرارداد ادامه دارد».

نمایشگاه املاک اسفند 96
نمایشگاه املاک اسفند 96
نمایشگاه املاک اسفند 96
نمایشگاه املاک اسفند 96

۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ۰۹:۵۶