جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد «شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان» برگزار شد

جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد شش ماهه «شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان» در دفتر این شرکت در رشت، با حضور مدیر عامل و معاونین شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، و مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان، برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان؛ این جلسه که  روز پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت ماه 96 در دفتر آن شرکت  برگزار گردید، محمد رضا امینی، مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه معاونین، ضمن بررسی و ارزیابی عملکرد شش ماهه شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان، از روند پیشرفت پروژه‌ها بازدید به عمل آورند.
در این جلسه صمدی مهر، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان، گزارشی از آخرین اقدامات در حال انجام پروژه های شرکت و برنامه‌های آتی ارائه نمود. که در ادامه عملکرد شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان در زمینه تولید، فروش و سوددهی،  مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
بر این اساس، عملکرد شش ماهه منتهی، به پایان اسفند 1395، نشان دهنده محقق شدن فروش و سود پیش بینی شده در بودجه سال مالی جاری می‌باشد، که این موضوع مورد تقدیر مدیر عامل گروه سرمایه گذاری مسکن قرار گرفت.
در جریان این سفر، امینی و هیات همراه از پروژهای شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان  شامل: مجتمع مسکونی گلفام، مجتمع پزشکان آتیه و مرکز خرید هایپر مارکت دیلمان بازدید به عمل آوردند  و از آخرین وضعیت اجرایی این پروژه ها  آگاهی یافتند.

جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد «شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان» برگزار شد

جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد «شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان» برگزار شد

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۶:۰۰