تغییرات در هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب

در جلسه هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب که روز دوشنبه 27 شهریور ماه امسال در دفتر شرکت در تبریز برگزار شد در احکامی جداگانه اعضای جدید هیات مدیره معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، محمدرضا امینی؛ مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن طی احکامی جداگانه، اعضای جدید هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب را تعیین کردند.
🔹بر این اساس « عباسعلی مینایی » به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری مسکن البرز به عنوان رئیس هیات مدیره، «سیروس آیدین» به نمایندگی از شرکت پارس مسکن سامان به عنوان نائب رییس هیات مدیره، «یعقوب هوشیار» به نمایندگی از شرکت بازرگانی سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان عضو غیر موظف،«امیر رنجبران» به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان عضو غیر موظف منصوب  و «فرهاد یاسمی» به نمایندگی از شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان مدیر عامل و عضو هیات مدیره منصوب گردیدند.
🔹امینی همچنین در این احکام از زحمات آقایان« پور مهدی، کریمی و احمدی » در مدت تصدی هیات مدیره تقدیر به عمل آورد.
🔹شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب یکی از شرکت‌های تابعه شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن می‌باشد که با ماهیت شعبه و مرکزیت تبریز با تحت پوشش قرار دادن استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در سال 1369 تاسیس و از سال 1385 به صورت مستقل به فعالیت‌های خود ادامه داد. از سال 1389 استان زنجان نیز به حوزه عملیاتی این شرکت اضافه گردید. شرکت در سال 1392 به سهامی عام تبدیل و با نماد «ثغرب» وارد فرابورس شد.
این شرکت در مجموع تعداد دوازده هزار واحد با زیر بنای حدود یک میلیون و سیصدهزار مترمربع در قالب 37 پروژه با کاربری‌ مسکونی و 10 پروژه با کاربری‌های مختلف ( تجاری ، اداری و . . . ) را آغاز نموده که از این تعداد  40 پروژه با زیر بنای  کل حدود یک میلیون و صد هزار متر مربع تکمیل و واگذار شده است . همچنین این شرکت احداث ساختمان سرپرستی بانک مسکن در شهر‌های تبریز، زنجان، اردبیل و ساختمان‌های جنبی پروژۀ آسمان شامل ساختمان اداری، مهدکودک، مجموعۀ ورزشی، مجتمع تجاری و ساختمان آموزشی و همچنین اجرای بخش‌هایی از مجتمع صنعتی فولاد شاهین بناب را در کارنامه خود دارد.

 هیات مدیره شمالغرب

۲۸ شهریور ۱۳۹۶ ۱۴:۱۰