حضور گروه سرمایه‌گذاری مسکن در دومین همایش هاجر افسر لاجوردی

🔹کارگاه "خرید هوشمندانه مسکن" توسط کارشناسان گروه در حاشیه همایش بزرگداشت هاجر افسر لاجوردی، چهارم آبان ۱۳۹۶، مرکز همایش‌های امام خمینی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ در دومین همایش بزرگداشت هاجر افسر لاجوردی  که چهارم و پنجم آبان ماه سال جاری در مجتمع تالارهای امام خمینی – مرکز طبی کودکان برگزار شد، شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با برگزاری کارگاه خرید هوشمندانه مسکن در حاشیه این همایش به معرفی  پروژه‌های خود پرداخت.
🔹در این همایش که شرکت کنندگان در آن جامعه پزشکان و اساتید دانشگاه‌ها بودند فرصت مغتنمی بود که توانمندی گروه به سمع حضار برسد، بر این اساس دکتر سعادتمند، مدیر بازاریابی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در حاشیه این همایش در کارگاه خرید هوشمندانه مسکن به معرفی پروژه‌های در حال واگذاری گروه پرداخت.
🔹همچنین با توافق صورت گرفته با اختصاص یک میز به شرکت، و با حضور یک نفر از کارشناسان واحد بازاریابی گروه،  بروشور و کاتالوگ و توضیحات به حضار ارائه گردید.
🔹شایان ذکر است حضور در این همایش بر اساس تفاهم نامه با سازمان نظام پزشکی  مبنی بر ارتباط گروه سرمایه‌گذاری مسکن با اقشار فرهیخته کشور ازجمله، پزشکان، دندانپزشکان و اساتید دانشگاه‌ها صورت گرفته است.

حضور گروه سرمایه‌گذاری مسکن در دومین همایش هاجر افسر لاجوردی  

۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۳:۱۳