امضای تفاهم نامه همکاری بین «شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند» و «شهرداری قم»

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند جهت ساخت پروژه‌هایی با کاربری‌های مختلف در شهر قم با شهرداری این استان تفاهم‌نامه همکاری امضا نمود.
به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ روز چهارشنبه هشتم آذرماه امسال، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند، از شرکت‌های زیر مجموعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن، با شهرداری قم جهت سرمایه‌گذاری مشارکتی بر روی زمین‌های متعلق به شهرداری با کاربری‌های تجاری، اداری، مسکونی، فرهنگی و خدماتی تفاهم نامه همکاری امضا کرد. بر اساس این تفاهم‌نامه آورده شهرداری زمین و مجوز ساخت و آورده شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند نیز طراحی و ساخت خواهد بود.
🔸در این تفاهم‌نامه که به امضای دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد (شهردار قم) و علیرضا نوربهشت (مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند) و حمیدرضا زمرد (عضو هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند) رسید، مقرر گردید طی حداکثر شش ماه از امضای این تفاهم‌نامه و با طی شدن تشریفات قانونی، عقد قرارداد نهایی در خصوص  پروژه‌های مذاکره شده صورت گیرد.
🔸شایان ذکر است شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند، از جمله شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن است که استان‌های مرکزی و قم را تحت پوشش دارد. این شرکت تا کنون چندین پروژه مختلف مسکونی، تجاری و اداری را اجرا و به خریداران تحویل نموده است. همچنین شرکت در حال حاضر پروژه‌های مختلفی را در دست ساخت دارد و اخیرا با ورود به مجتمع مسکونی بام چالوس و شکریه همدان به عنوان شریک سازنده، دامنه فعالیت شرکت گسترده‌تر از قبل نیز شده است.
۱۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۲۹