جلسه کمیته معماری گروه با حضور اساتید برجسته معماری کشور تشکیل شد

جلسه کمیته معماری شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن با حضور اساتید برجسته معماری کشور و ظهیری (مدیر عامل)، فرشچیان (رییس هیات مدیره)، مروج (معاون توسعه فناوری و ساخت)، شفیعی (مدیرعامل شرکت مهندسین مشاورسرمایه‌گذاری مسکن) و چند تن از کارشناسان معماری شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن؛ در این جلسه که روز دوشنبه 15 مردادماه 97 با حضور استاد حسین شیخ زین الدین (عضو هیات امنا انجمن مفاخر معماری ایران)، استاد ولی پورکرامتی (عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی) و استاد سیدجواد میرحسینی از برجسته‌ترین معماران کشور برگزار گردید، طرح‌های پیشنهادی پروژه‌های یاغچیان تبریز و باران رشت مورد بررسی قرار گرفت و نظرات کارشناسی به منظور ایجاد بناهای فاخر و ماندگار توسط حاضران در جلسه ارائه شد.

کمیته معماری مرداد 97  

در ابتدای این جلسه طرح معماری پیشنهادی پروژه یاغچیان تبریز که توسط سه معمار بومی این شهر ارائه گردیده بود، در جلسه مطرح شد که پس از بحث و تبادل نظر، هیچ کدام از طرح‌ها مورد تایید قرار نگرفت. بر این اساس با تصمیم کمیته، مقرر شد طرح پیشنهادی جدید برای پروژه یاغچیان تبریز جهت طرح در کمیته معماری ظرف یک ماه ارائه گردد.

پس از بررسی این سه طرح، نوبت به طرح پروژه باران رشت رسید که مهندس صمدی‌مهر (مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان) و مهندس نجارپور (معاون فنی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان) به همراه مهندس شفیعی (مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن) توضیح و ارائه اطلاعات را به عهده داشتند. طرح ارائه شده توسط شرکت مهندسین مشاور برای این پروژه، به شرط برطرف کردن اشکالات مشخص شده توسط اعضای کمیته، مورد تایید قرار گرفت.

کمیته معماری مرداد 97

شایان ذکر است کمیته معماری به منظور نظارت بر طراحی پروژه‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن و اطمینان از انجام طراحی‌ها در انطباق با اصول علمی و ویژگی‌های منطقه و مشتریان تشکیل شده و گامی در راستای اطمینان از کیفیت محصولات گروه می‌باشد. اعضای این کمیته شامل مسئولین ذی‌ربط در گروه سرمایه‌گذاری مسکن و تعدادی از اساتید به نام و برجسته معماری هستند که این ترکیب تا حدود زیادی گروه را از کیفیت نهایی طراحی محصولات خود مطمئن خواهد کرد.

کمیته معماری مرداد 97  

۲۰ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۳۹