مجمع شرکت سرمایه‌گذاری مسکن منطقه غرب تشکیل شد

مجمع سالانه شرکت «سرمایه‌گذاری مسکن منطقه غرب» به منظور بررسی عملکرد هیات مدیره در سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1397 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، این مجمع روز یکشنبه 18آذر ماه با حضور کلیه سهامداران در محل دفتر مرکزی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن تشکیل شد.

 ترکیب هیات رئیسه این مجمع شامل روزبه ظهیری هاشمی به عنوان رییس، محمد مهدی نادری به عنوان ناظر اول، میراحمد مصطفایی میلانی به عنوان ناظر دوم و علیرضا مخصوصی به عنوان منشی بود

در این مجمع، گزارش یک ساله فعالیت هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن منطقه غرب توسط فریبرز جاهدی، مدیرعامل این شرکت ارائه و پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی منتهی به 31 شهریورماه سال 1397 به تصویب سهامداران رسید.

در ادامه جلسه موسسه حسابرسی تدبیرگران مستقل به عنوان بازرس اصلی و موسسه حسابرسی و خدمات مالی آتیه اندیش نمودگر به عنوان بازرس علی‌البدل برای مدت یک سال انتخاب شدند. روزنامه کثیرالانتشار رسالت نیز برای درج آگهی‌های شرکت تعیین شد. همچنین شرکت‌ گروه سرمایه‌گذاری مسکن، شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن و شرکت بازرگانی سرمایه‌گذاری مسکن نیز به عنوان اعضای هیات مدیره شرکت برای دو سال تعیین گردیدند.

شرکت سرمایه گذاری مسکن منطقه غرب  از شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن می‌باشد که با ماهیت نمایندگی و مرکزیت کرمانشاه با تحت پوشش قرار دادن استان‌های کرمانشاه، کردستان، ایلام و همدان تاسیس و در سال 1386 فعالیت خود را به صورت شرکتی مستقل آغاز نمود. تاکنون در این شرکت در مجموع حدود 2500 واحد مسکونی و 4 پروژه تجاری و اداری آغاز شده است که بخش عمده‌ای از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده است.


مجمع شرکت منطقه غرب 97
مجمع شرکت منطقه غرب 97
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۳۱