وزیر مسکن و شهرسازی: مردم مسکن مهر را باور کرده‌اند

وزیر مسکن و شهرسازی: مردم مسکن مهر را باور کرده‌اند
وزیر مسکن و شهرسازی گفت: با عملکردی که طرح مسکن مهر داشته است، مردم مسکن مهر را باور کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی نیکزاد شامگاه شنبه در پنجاه و یکمین جلسه شورای مسکن استان زنجان اظهار داشت: در حال حاضر فقط بحث بر سر این است که مردم آورده کمتری داشته باشند. وی به تسهیلات داده شده به بخش مسکن اشاره کرد و گفت: 10 هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات داده شده‌ که نسبت به سال‌های گذشته ده‌ها برابر شده است. وزیر مسکن و شهرسازی در ادامه با اشاره به موفقیت و پیشتازی مسکن مهر در استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر در استان زنجان 29 هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است که از این تعداد 13 هزار واحد آن در روستا ساخته می‌شود.
وی با بیان اینکه 15 هزار واحد مسکن مهر هم اکنون در شهرهای استان زنجان در حال ساخت است، ادامه داد: ساخت این تعداد واحد مسکونی در استان زنجان بی‌سابقه است. نیکزاد خاطر نشان کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، استان زنجان در بحث مسکن مهر در بین استان‌های دیگر در کشور پیشتاز است.
وی افزود: رئیس جمهور قول داده بود تا آخر دولت بحث مسکن را در کشور حل کند و امروز شاهد تحقق این امر در زنجان هستیم. وزیر مسکن و شهرسازی ادامه داد: با اقدامات انجام شده دهه فجر سال 90 استان زنجان مسکن‌دار شدن همه واجدان شرایط مسکن مهر را جشن می‌گیرد. وی تحکیم بنیان خانواده، ساماندهی جوانان و تشویق جوانان برای تشکیل خانواده را از جمله اهداف مسکن مهر عنوان کرد و گفت: یک مسئله دیگری که در مسکن مهر اتفاق افتاده بازگشت به گفتمان امام(ره) است که تامین مسکن را از وظایف دولت اسلامی عنوان می‌کرد. نیکزاد در ادامه به بحث هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: کار بزرگی در کشور در حال انجام است و این طرح با همکاری مردم با قدرت تمام به پیش می‌رود و باید قدر این مردم را دانست.

۲۶ دی ۱۳۸۹ ۱۶:۲۴
خبرگزاری فارس - واحد روابط عمومی شرکت |