برترین های صنعت ساختمان از منظر نواوری معرفی شدند

برترین های صنعت ساختمان از منظر نوآوری در هشت رشته طی مراسمی معرفی و به برگزیدگان لوح تقدیر و تندیس از سوی معاون وزیر مسکن وشهرسازی اعطا شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، در این مراسم که روز دوشنبه از سوی مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف در هتل المپیک برگزار شد، برترین های صنعت ساختمان در رشته های بلندمرتبه سازی، ساختمانهای مدرن، انبوه سازی و آپارتمان سازی معرفی شدند.همچنین در رشته ساخت مجتمع های عمومی، تجاری، مراکز توریستی و گردشگری و مجتمع های تجاری و چند منظوره از دیگر برترین های انتخابی بودند.
'حسن کمال لو' دبیر داخلی جشنواره یادشده هدف از تشکیل این جشنواره را معرفی دستاوردها و نوآوری های صنعت ساختمان و تقدیر از نوآوران این بخش بیان کرد. وی گفت: برترین ها در حوزه های طراحی سازه، مدیریت افزایش کیفیت، سیستم خدمات پس از فروش، تسهیلات و خدمات، روش های نوین تامین مالی، مدیریت انرژی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفتند. کمال لو اضافه کرد: برای نخستین بار در کشور این جشنواره برگزار شد و انتظار می رود گامی در جهت رونق بخشیدن به ساخت و ساز کشور باشد. براساس این گزارش پروژه نمونه گردشگری سپاد در رشته مراکز توریستی و گردشگری از سوی مجتمع تولیدی و خدماتی سپاد خراسان با مدیریت اکبر صابری فرد به برتر معرفی شد. همچنین پروژه 1002 واحدی هشتگرد در رشته انبوه سازی که توسط شرکت توسعه مهندسی مکان شهر سبلان با مدیریت سیروس تابش به عنوان برتر انتخاب شد. علاوه بر این پروژه برج مسکونی B3 مهستان در رشته بلند مرتبه سازی توسط شرکت مهستان با مدیریت نعمت الله انوری به عنوان برتر برگزیده شد. بنابراین گزارش پروژه برج های دوقلوی کیش در رشته های آپارتمان سازی و ساختمانهای مدرن توسط شرکت انبوه سازان همای تهران با مدیریت سیدمرسل جلالی برتر شد. از سوی دیگر پروژه بانک صادرات خراسان در رشته مجتمع های عمومی که توسط شرکت مهندسین مشاور پیمان غدیر اجرا شده با مدیریت سیدرضا فیروزی معرفی شد. همچنین پروژه مرکز تعطیلات، سرگرمی و خرید پدیده شاندیز در رشته مجتمع های تجاری چند منظوره توسط شرکت پدیده شاندیز با مدیریت سعید ورودی طرقبه برتر شناخته شد. آخرین پروژه نیز برج تجاری اداری آموت در رشته مجتمع های تجاری از سوی شرکت آموت بهین با مدیریت علی انصاری فر انتخاب شد.

۲۸ دی ۱۳۸۹ ۱۵:۳۵
خبرگزاری ایرنا - واحد روابط عمومی شرکت |