آزاد راه تهران - پردیس با حضور ریاست محترم جمهور و وزیر محترم راه و ترابری و چندتن از نمایندگان مجلس و همچنین جناب آقای شریفی ریاست محترم بانک مسکن و جناب آقای مهندس نیلی مدیر عامل محترم شرکت سرمایه گذاری مسکن افتتاح گردید.

آزاد راه تهران - پردیس با حضور ریاست محترم جمهور و وزیر محترم راه و ترابری و چندتن از نمایندگان مجلس و همچنین جناب آقای شریفی ریاست محترم بانک مسکن و  جناب آقای مهندس نیلی مدیر عامل محترم شرکت سرمایه

صبح روز شنبه 9 بهمن ماه جناب آقای دکتر احمدی نژاد ریاست محترم جمهوردر مراسم افتتاح آزادراه تهران - پردیس با بیان اینکه موتور ساخت و ایجاد زیربناهای حمل و نقل در کشور با سرعت بالا در حال حرکت است، گفت: در حال حاضر سرعت ساخت آزادراه ها، بزرگراه ها و خطوط ریلی دو سه برابر شده است.وی همچنین تصریح کرد: ساخت این آزادراه نشان داد همت ایرانی می تواند دل کوه را بشکافد و نشدنی ها را شدنی کند. ضمناً ایشان از ضرورت ساخت و راه اندازی قطار سریع شهری تهران - پردیس نیز سخن گفتند.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه شهر جدید پردیس در حاشیه این بزرگراه قراردارد افتتاح این بزرگراه موجب سهولت در رفت و آمد ساکنین این شهر خواهد شد.

 

افتتاح آزادراه تهران پردیس_2

۹ بهمن ۱۳۸۹ ۱۷:۴۸
واحد روابط عمومی شرکت |