معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ابلاغ کرد: اعطای تسهیلات مسکن به کارمندان انتقالى از شهرستان‌هاى استان تهران

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور طی بخشنامه ای به دستگاه های اجرایی از شمول تسهیلات انتقال از تهران به کارمندان انتقالی از سایر شهرستان های استان تهران خبر داد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، با عنایت به بند 19 مصوبه کارگروه انتقال از تهران، تسهیلات مقرر در مصوبه هیئت وزیران و کارگروه انتقال از تهران مشمول متقاضیان انتقال از شهرستان های استان تهران نیز است. بر اساس تصمیم کارگروه انتقال، بانک مرکزی به منظور تسهیل انتقال کارکنان دولت، تسهیلات زیر را حسب مورد به کارکنانی که به صورت قطعی به استان ها منتقل می‌شوند با درخواست آنان و تأیید دستگاه های اجرایی از طریق بانک عامل پرداخت می‌کند:

الف ـ وام ساخت مسکن، 25 میلیون تومان
ب ـ وام خرید مسکن، 20 میلیون تومان
ج ـ وام تعمیرات، 5 میلیون تومان
د ـ وام ودیعه مسکن، 10 میلیون تومان

همچنین کارمندانی که به روستاها، بخش ها و شهرهای مناطق محروم و کمتر توسعه یافته منتقل می‌شوند، علاوه بر استفاده از مزایای این تصمیم‌نامه و تبصره‌های آن، از مزایای فوق‌العاده بهره‌وری و کارانه و فوق‌العاده ویژه برخوردار می‌شوند. بر این اساس، وزارت امور اقتصادی و دارایی موظف است اعتبارات حقوق کارکنان رسمی ‌و پیمانی را به دستگاه مقصد منتقل نماید. معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور نیز مکلف است اعتبارات حقوق کارکنان قراردادی را به دستگاه مقصد منتقل کنند. ضمنا کارمندان زن که به همراه همسران کارمندشان منتقل می‌شوند، تنها از وام موضوع این تصمیم‌نامه بهره‌مند خواهند شد. کارمندانی که از کلانشهرها (غیراز تهران) به مناطق محروم منتقل می‌شوند، تنها از امتیازات مربوط به حقوق و مزایا بهره‌مند خواهند شد. این مصوبه از سوی عبدالعلی تاجی؛ معاون حقوقی امور مجلس و استان های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

۱۰ بهمن ۱۳۸۹ ۱۶:۰۷
خبرگزاری فارس - واحد روابط عمومی شرکت |