وزیر مسکن و شهرسازی: 20 هزار مسکن مهر توسط ترکیه در دست ساخت است

وزیر مسکن و شهرسازی که شب گذشته رئیس جمهور کشور ترکیه را در بازدید از شهر جدید پرند همراهی می‌کرد، گفت: 20 هزار واحد مسکن مهر توسط کشور ترکیه در دست ساخت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، علی نیکزاد شب گذشته که عبدالله گل را در بازدید از شهر جدید پرند همراهی می‌کرد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سایت شهر جدید پرند، صد هزار واحد مسکونی در دست ساخت است که انبوه‌سازان ایرانی و شرکت‌های خارجی بسیاری در ساخت این واحد‌ها شرکت دارند.
وی افزود: حدود 20 هزار واحد ساخت این شهر به شرکت ترکیه‌ای به نام "کوزو واسکی " واگذار گردید که طی آن منعقد شد تا 18 ماهه به صورت کامل با تمام تجهیزات آن را به اتمام برسانند. نیکزاد ادامه داد: قرارداد منعقد شده با "شرکت کوزو واسکی " ترکیه، مانند قراردادهای ایرانی بوده که در آن، زمان تحویل، مشخصات فنی و قیمت مقطوع معین شده است. وزیر مسکن و شهرسازی با اعلام اینکه رئیس‌جمهور ترکیه از روند ساخت مسکن مهر در این شهر ابراز خرسندی کرد، بیان داشت: طی بازدید عبدلله گُل از ساخت و ساز پروژه مسکن مهر شهر جدید پرند، توضیحات لازم توسط بنده و مدیر عامل شهر جدید پرند، سعید صابونی داده شد. در این بازدید عبدالله گُُل مورد استقبال نیروهای اجرایی کشورش قرار گرفت و تأکیدات لازم را جهت هر چه بهتر به اتمام رساندن این پروژه داشت.

۲۶ بهمن ۱۳۸۹ ۱۶:۵۰
خبرگزاری فارس - واحد روابط عمومی شرکت |