رئیس سازمان نظام مهندسی: هم اکنون در مدیریت ساختمان‌ها دچار خلأ هستیم

رئیس سازمان نظام مهندسی گفت: در حال حاضر در مدیریت ساختمان‌ها دچار خلا‌هایی هستیم که این امر در نهایت در ساخت و سازهای جدید ساختمان‌ها سبب بروز مشکلاتی می‌شود.

سیدمهدی هاشمی در حاشیه نشست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: نگاه مهندسی در ساخت وساز لازمه حل خلاهای مدیریت مهندسی ساختمان کشور است. رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بیان داشت: در حال حاضر در مدیریت ساختمان‌ها دچار خلاهایی هستیم که این امر در نهایت در ساخت و سازهای جدید ساختمان‌ها سبب بروز مشکلاتی در این زمینه می‌شود. وی با اشاره به اهمیت نظارت بر ساخت و سازها در ایجاد بناهای با استحکام بالا گفت: در دنیای امروز علم مهندسی ساختمان در ساخت و ساز به عنوان زیر ساخت مطرح می‌شود که در این راستا نگاه مهندسی به مسائل و مباحث امور ساختمانی می‌تواند نقش بسزایی در ساخت بناهای با کیفیت و مستحکم در کشور داشته باشد.

نگاه مهندسی در مسائل ساختمانی حاکم شود
هاشمی ادامه داد: در این راستا نگاهی مهندسی در مسائل ساختمانی باید حاکم شود تا شاهد رشد ساختمان‌سازی در کشور با رعایت ضوابط و قوانین مهندسی ساختمان باشیم تا خلاهای مدیریت در کشور پر شود. رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به ابلاع سیاست‌های نظام شهرسازی از سوی مقام معظم رهبری اذعان داشت: ابلاغ این سیاست‌ها از سوی رهبری راهگشا و نیز فراهم کننده بستر برای تقویت و کارآمدی نظام مهندسی کشور ساختمان در کشور است.

۱۵ اسفند ۱۳۸۹ ۱۴:۲۳
خبرگزاری فارس - واحد روابط عمومی شرکت |