ساخت 800 هزار واحد مسکن مهر جدید در سال آینده آغاز می شود

معاون وزیر مسکن و شهرسازی و مدیرعامل سازمان زمین و مسکن کشور روند ساخت و ساز مسکن در سال 90 را همانند سال 89 دانست و گفت: ساخت 800 هزار واحد مسکن مهر جدید در سال 90 در کشور آغاز می شود.

'احمد مهرآبادی' روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا در سمنان گفت: 450 هزار واحد از این تعداد که قرارداد ساخت آنها در سال آینده منعقد می شود در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و بقیه در سایر شهرها است. وی گفت: روند ساخت و ساز مسکن مهر در سال 90 تغییری نمی کند و همانند سال 89 ادامه می یابد.
مهرآبادی با بیان اینکه تغییراتی در پرداخت تسهیلات مسکن اعمال نشده و کماکان سیاست های امسال در این زمینه پیگیری می شود گفت: در کشور هم اکنون قریب یک میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است. مدیر عامل سازمان زمین و مسکن کشور گفت: از این تعداد تاکنون برای بیش از یک میلیون و 250 هزار واحد پروانه ساخت صادر شده، یک میلیون و 80 هزار واحد مراحل پی سازی را گذرانده اند، 680 هزار واحد اسکلت را تمام کرده اند و قریب 600 هزار واحد نیز سقف را زده اند. وی روند ساخت و ساز مسکن مهر را در کشور بسیار مطلوب خواند و گفت: بیش از 350 هزار واحد نیز در مراحل نازک کاری قرار دارند. معاون وزیر مسکن و شهرسازی با تقدیر از تلاش مسوولان استان سمنان در ساخت و ساز مسکن مهر گفت: سمنان از استان های برتر در این زمینه است.

۱۵ اسفند ۱۳۸۹ ۱۴:۴۸
خبرگزاری ایرنا - واحد روابط عمومی شرکت |