برگزاری اجلاس مدیران ارشد بانک مسکن با حضور وزیر محترم مسکن و شهرسازی و مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن

برگزاری اجلاس مدیران ارشد بانک مسکن با حضور وزیر محترم مسکن و  شهرسازی و مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن

 

 

 

 

 

در مورخه 21/12/1389 جلسه ای با حضور وزیر محترم مسکن و شهر سازی و مدیران ارشد بانک مسکن شامل مدیریت محترم عامل و اعضاء هیات مدیره و مدیریت محترم عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن برگزار گردید که در این جلسه پس از سخنان جناب آقای شریفی وزیر محترم مسکن و شهرسازی جناب آقای نیکزاد سخنانی چند ایراد نمودند که به برخی از فرازهای آن می پردازیم و در انتهای جلسه به مدیران ارشد از جمله جناب آقای مهندس نیلی مدیریت محترم عامل شرکت لوح تقدیری اهداء گردید.

علی نیکزاد در اجلاس مدیران ارشد بانک مسکن اظهار داشت : همه کارشناسان به خوبی می داننند که ستون طرح مسکن مهر تسهیلات بانکی است که خوشبختانه تلاش بانک مسکن در این زمینه ستودنی است چرا که 95 درصد پرداخت تسهیلات بر روی دوش این بانک بوده است است. وی درخصوص تخصیص شش هزار میلیارد تومان از منابع بانکهای تجاری در بخش مسکن گفت : این شش هزار میلیارد تومان در سال 1390 عملیاتی و در بخش مسکن روستایی و بافت فرسوده شهری جذب خواهد شد که امید است همکاری بانک ها مثل همیشه شامل حال بخش مسکن شود. وزیر مسکن به هدفمندی یارانه ها اشاره کرد و گفت:یکی از پیامدهای اجرایی شدن طرح مسکن مهر تثبیت قیمت مسکن بود و این امر در کنار اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها می تواند بیش از پیش بر پیشبرد اهداف مسکن که همانا ثبات قیمت ها است به ما کمک کند.

جذب 90 درصد منابع طرح مسکن مهر
نیکزاد ادامه داد: طرح مسکن مهر علاوه بر 140 هزار میلیارد ریال منابع که تاکنون حدود 90 درصد آن جذب شده به 280 هزار میلیارد ریال دیگر تا پایان سال 1390 نیاز دارد . وی افزود : مجموع تسهیلات اعطایی برای طرح مسکن مهر در چهارم شهریور 1388 بالغ بر 313 میلیارد تومان بود که این رقم تا امروز به رقم 12 هزار و 500 میلیارد تومان رسیده است. به گفته وی، بانک مرکزی نرخ تورم را براساس قیمت 359 قلم کالا ذکر کرده که مسکن سهم 28 درصدی از این تورم یک رقمی را به خود اختصاص داده است . اجلاس یک روزه مدیران ارشد بانک مسکن به منظور بررسی عملکرد این بانک در سال جاری و برنامه ریزی سال 1390 در هتل فردوسی تهران برگزار شد. 
 

اجلاس مدیران ارشد بانک مسکن_1

اجلاس مدیران ارشد بانک مسکن_2

 

۲۲ اسفند ۱۳۸۹ ۱۷:۲۷
واحد روابط عمومی شرکت |