افتتاح 20 واحد مسکونی توسط وزیر بازرگانی

وزیر بازرگانی در ادامه سومین دور سفرهای استانی هیات دولت به کردستان در شهرستان مریوان از 20 واحد مسکونی محرومین که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث شده بهره برداری کرد.

به گزارش ایرنا، واحدهای مسکونی در پنج قطعه زمین به مساحت 712 مترمربع و با زیربنای 900 مترمربع در محل شهرکانی دینار احداث و به بهره برداری رسید.
از مجموع واحدهای مسکونی احداث شده که مراسم بهره برداری آن با حضور نماینده شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران شهرستانی برگزار شد کلید 4 واحد تملک شده توسط بهزیستی به مددجویان تحت پوشش اهدا شد. اعتبار هزینه شده برای احداث این واحدهای مسکونی 300 میلیون تومان است که از محل تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی و حساب صد امام پرداخت شده است. یادآور می‌شود وزیر بازرگانی همچنین پیش از ظهر امروز کلنگ احداث سالن ورزشی زاگرس به عنوان دومین سالن بزرگ کردستان را به زمین زد. پروژه این سالن ورزشی مربوط به سفر اخیر مقام معظم رهبری به شهرستان مریوان است که قرار است هزار و 200 نفر را در خود جای دهد. سالن ورزشی زاگرس قرار است در فضایی به وسعت 3 هزار و 750 مترمربع به مدت 24 ماه و با اعتبار یک میلیارد و 500 هزار تومان احداث شود.
 

۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۳:۴۰
خبرگزاری ایرنا - واحد روابط عمومی شرکت |