معاون وزیر مسکن خبر داد: آغاز واگذاری مسکن مهر در شهرهای جدید

معاون وزیر مسکن با بیان این که دیگر با هیچ پیمانکاری قرارداد جدید ساخت مسکن مهر در شهرهای جدید منعقد نمی‎کنیم، گفت: کار واگذاری واحدهای مسکونی مهر در شهرهای جدید از خرداد ماه آغاز می‎شود.

به گزارش فراسو نیوز به نقل ازفارس، جمشید نورصالحی افزود: تمام قرارداهای سال 90 ساخت مسکن مهر در شهرهای جدید که بر اساس برنامه 120 هزار مسکن بود، با پیمانکاران بسته شده و دیگر هیچ قرارداد جدیدی با پیمانکاران برای ساخت مسکن در شهرهای جدید منعقد نمی شود.
وی ادامه داد: در مجموع 370 هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید کشور در حال ساخت است که پیش بینی می شود کار واگذاری واحدهای مسکونی مهر در شهرهای جدید از خرداد ماه آغاز و هر ماه تعدادی از این واحدهای مسکونی به افتتاح برسد. وی خاطر نشان کرد: کار اعلام فراخوان برای انتخاب پیمانکاران، اسفند ماه سال گذشته انجام و قراردادهای لازم نیز منعقد شده است بنابراین دیگر پیمانکاری را برای عقد قرارداد جدید ساخت واحدهای مسکونی مهر در شهرهای جدید قبول نمی کنیم. به گفته وی، کل 120 هزار واحد مسکونی سهمیه سال 90 طرح مسکن مهر در شهرهای جدید به شیوه صنعتی و با استفاده از تسهیلات 25 میلیون تومانی ساخته خواهند شد که برخی از این واحدهای مسکونی کار ساخت آنها آغاز و برخی از آنها در مرحله صدور پروانه هستند.

برنامهریزی ساخت مسکن سال 91 از نیمه دوم امسال

نورصالحی گفت: برای احداث واحدهای مسکونی مهر مورد نیاز سال 91 در شهرهای جدید برنامه ریزی آن از نیمه دوم امسال، متناسب با نیاز متقاضیان و با توجه به نتیجه بررسی های انجام گرفته آغاز می شود. وی افزود: منتظر هستیم تا واحدهای مسکونی سهمیه سال 90 به پایان برسد آن‏وقت بر اساس نیاز و متناسب با ثبت
نام اقدام به ساخت مسکن مهر در شهرهای جدید کنیم.

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۰:۴۳