طرح مسکن مهر پاسخگوی نیاز خانواده های کم درآمد است

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: طرح مسکن مهر زمینه پاسخگویی به نیاز خانواده های کم درآمد فاقد مسکن کشور را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ' علیرضا تابش ' روز چهارشنبه در بازدید از طرح های مسکن مهر نظرآباد افزود: با توجه به حمایتهای ایجاد شده ، دولت خدمتگزار توانسته است رشد مناسبی را در آماده سازی و تحویل به متقاضیان داشته باشد. وی گفت: متقاضیان مسکن مهر از فعالان اجرای این طرح ، خواستار مسکن مقاوم هستند که معیارهای استاندارد ساختمان در آن رعایت شده باشد.
تابش تصریح کرد: باید برای رسیدن به این خواسته به حق مردم احترام گذاشت و به آن عمل کرد. رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه اظهار داشت: آماده سازی و ساخت مسکن مهر در استان البرز روند مطلوبی طی می کند و رضایت بخش است. تابش اضافه کرد: با گذشت یکسال از آغاز این طرح در استان البرز ، پیشرفت 50 درصدی عملیات ساخت ، حاکی از تلاش بی وقفه دست اندرکاران این طرح مهم است. وی یادآور شد: استقبال مردم از این طرح بویژه در شهرستان های استان البرز نیاز به نظارت بیشتر بر چگونگی عملکرد انبوه سازان ، توجه به آماده سازی زیر ساختارها دربخش خدماتی و رعایت نکات ایمنی و استاندارد کمی و کیفی ساختمانها دارد. تابش همچنین ، رشد اجرای طرح مسکن در شهرستان نظرآباد را که عملیات اجرایی آن از مرداد ماه سال گذشته آغاز شده مناسب عنوان کرد. وی گفت: در قالب این طرح دولت دو هزار و 880 واحد ساخته و به متقاضیان واگذار می کند. تابش افزود: برای ساخت و آماده سازی این واحدها که بیش از 50 درصد رشد دارد 10شرکت انبوه ساز فعالیت دارد. تابش تاکید کرد: ساخت مدرسه و مسجد از جمله نیازهای اولیه مسکن مهر در استان البرز است که می طلبد مسوولان استان توجه ویژه ای به این موضوع مهم داشته باشند.

۷ خرداد ۱۳۹۰ ۱۹:۱۵
خبرگزاری ایرنا - واحد روابط عمومی شرکت |