وزیر مسکن: 140هزار میلیارد ریال سال گذشته در اجرای طرح مسکن مهر هزینه شد

وزیر مسکن: 140هزار میلیارد ریال سال گذشته در اجرای طرح مسکن مهر هزینه شد
وزیر مسکن و شهرسازی از تزریق 140 هزارمیلیارد ریال به ساخت مسکن مهر در سال 89 خبر داد و گفت: این رقم نقدینگی درحالی به این امر اختصاص یافت که کاهش تورم را نیز به همراه داشت.

'علی نیکزاد' روز شنبه در مراسم افتتاح سه هزار و 700 واحد مسکن مهر در استان سمنان با حضور معاون اول رییس جمهوری افزود: مسکن مهر در کشور علاوه بر توسعه ساخت و ساز موجب کاهش تورم، رعایت کیفیت ساخت، پایین آمدن قیمت ساخت، اجرای گسترده صنعتی سازی، ایجاد اشتغال و احداث مسکن در زمان یک ساله را بدنبال داشت.
وی با اشاره به ساخت 47 هزار مسکن مهر در شهرها، روستاها و بافت های فرسوده شهری استان سمنان گفت: حجم تسهیلات اعطایی برای ساخت این تعداد واحد 9 هزار و 500 میلیارد ریال است.
نیکزاد ادامه داد: مسکن مهر در استان سمنان بیش از 80 هزار شغل نیز ایجاد کرده است. وی از احداث سه بیمارستان با صدها تخت در استان سمنان نیز خبر داد و گفت: دو بیمارستان که از مصوبات سفر رهبری درحال تجهیز است، بزودی افتتاح می شود. سرپرست وزارت راه وترابری همچنین از اجرای 176 طرح در بخش راه و ترابری استان سمنان خبر داد و افزود: این پروژه ها با 350 میلیارد ریال درحال ساخت است.

۸ خرداد ۱۳۹۰ ۱۴:۵۳
خبرگزاری ایرنا - واحد روابط عمومی شرکت |