معاون وزیر مسکن در گفت‌وگو با فارس خبر داد: افتتاح 2500 واحد مسکن مهر شهر جدید پرند در هفته جاری

معاون وزیر مسکن و شهرسازی از افتتاح واحدهای مسکونی مهر در شهرهای جدید از هفته جاری خبر داد و گفت: حدود 2500 واحد مسکونی مهر در روز 17 یا 21 خرداد ماه در شهر جدید پرند با حضور وزیر مسکن و احتمالا معاون اول رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

جمشید نور صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس افزود: حدود 2500 واحد مسکونی مهر آماده افتتاح و بهره‌برداری است که اگر مشکل آب و برق تعدادی از واحدهای مسکونی دیگر که به اتمام رسیده‌اند نیز حل شود تعداد واحدهای مسکونی آماده بهره ‌برداری از این تعداد هم فراتر خواخد رفت. وی تاکید کرد: بعد از شهر جدید پرند، در شهرهای پردیس نیز ماه آینده 2500 واحد مسکونی و در شهر جدید هشتگرد 3000 واحد مسکونی مهر افتتاح خواهند شد.

افتتاح 150 هزار مسکن تا پایان سال جاری

نور صالحی گفت: پیش‌بینی‌می‌شود تا پایان سال جاری میزان واحدهای مسکونی افتتاح شده در شهرهای جدید به 150 هزار واحد مسکونی برسد و چنانچه برخی از واحدهای مسکونی که مشکل آب و برق دارند نیز مشکلشان برطرف شود، از 150 هزار واحد مسکونی نیز فراتر برویم. به گفته وی، بزودی در شهرهای جدید سهند تبریز و گلبهار مشهد نیز افتتاح‌هایی برای مسکن مهر خواهیم داشت. مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ارتباطات سنخیتی با وزارت راه و مسکن دارد که مجلس تصویب کرده این سه وزارتخانه ادغام شوند، اظهار داشت: به هر حال این موضوع مصوبه مجلس است و حتما قانونگذار آن را بررسی کرده است بنابراین وقتی این موضوع مصوب شده است پس باید انجام شود.
 

۱۷ خرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۵۱
خبرگزاری فارس - واحد روابط عمومی شرکت |