شرکت سرمایه گذاری مسکن در چهل و چهارمین نمایشگاه بین المللی الجزایر حضور یافت

شرکت سرمایه گذاری مسکن در چهل و چهارمین نمایشگاه بین المللی الجزایر حضور یافت
این نمایشگاه از 11 لغایت ۱۶ خردادماه سال جاری با مشارکت حدود 20 شرکت صاحب نام و معتبر ایرانی در بخش‌های مختلف خدمات فنی مهندسی، صنعتی، دارویی، ساختمانی، تولیدی، حمل و نقل و بازرگانی آغاز در محل نمایشگاه‌های بین المللی شهر الجزیره به کار خود پایان داد.

 

 

 

 

 

شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی متولی ساماندهی غرفه‌های ایرانی شرکت کننده در چهل و چهارمین نمایشگاه بین المللی الجزیره بود که در فضایی به وسعت 1500 متر مربع برپاگردید. شرکت سرمایه‌گذاری مسکن نیز ضمن حضور در این نمایشگاه، به معرفی توانمندی‌های بالای خود در زمینه انبوه‌سازی و پروژه‌های ساختمانی پرداخت. شرکت طی روزهای برگزاری نمایشگاه، با بیش از 30 شرکت فعال در صنعت ساختمان کشور الجزایر به مذاکره پرداخت که به یاری حق تعالی نتایج مثبتی را نیز در بر خواهد داشت.

شایان ذکر است این نمایشگاه، بزرگ‌ترین رویداد اقتصادی و فرهنگی کشور الجزایر است که هر ساله با حضور شرکت‌های معتبر اقتصادی و صنعتی دنیا برگزار می‌شود. و با توجه به اهمیت آن همه ساله مراسم افتتاحیه با حضور ریاست جمهوری این کشور و مقامات دولتی و سفرای کشورهای خارجی در الجزایر برگزار می شود. شناساندن توانمندی‌های شرکت‌های جمهوری اسلامی ایران به شرکتها و موسسات دولتی و خصوصی الجزایر و کشورهای حوزه مغرب غربی و همچنین آشنایی تجار و بازرگانان ایرانی با ظرفیت‌های تجاری و صنعتی کشور الجزایر از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

 نمایشگاه بین المللی الجزایر_3

نمایشگاه بین المللی الجزایر_4

۲۴ خرداد ۱۳۹۰ ۲۰:۰۲
واحد روابط عمومی شرکت |