نیکزاد اعلام کرد: قیمت ساخت هر متر مربع مسکن مهر کماکان 300 هزار تومان است

وزیر مسکن وشهرسازی گفت: قیمت ساخت هر متر مربع واحدهای مسکونی طرح مهر کماکان با زیربنای غیرمفید، 300هزار تومان است و بر این اساس کار دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، 'علی نیکزاد' روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه 2 هزار و 100 واحد مسکونی مهر در شهر جدید پرند گفت:‌ انتظار می رود تا سال 1392 دغدغه مسکن برای مردم از بین برود و این کار بزرگی است که باید تحقق یابد.
طرح مسکن مهر در مرحله نخست با احداث 937 هزار واحد مسکونی در سطح کشورآغاز شد ، قرار است تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره برداری رسیده و تکمیل شود. نیکزاد افزود: سیستم بانکی برای بهره برداری از خانه های مهرهمکاری خوبی به عمل آورد و تا پایان سال گذشته 14 هزار میلیارد تومان تسهیلات اختصاص داد. وی، از سایت مسکن مهر در شهر پرند که بالغ بر 95 هزار واحد مسکونی در آن ساخته می شود به عنوان بزرگترین برنامه احداث مسکن مهر یاد کرد. بر اساس برنامه ریزی شرکت عمران شهرهای جدید قرار است بالغ بر 370 هزار واحد مسکونی مهر در شهرهای جدید تحت پوشش وزارت مسکن ساخته شود.
نیکزاد، اجرای طرح مسکن مهر را حاصل مشارکت وزارتحانه های تعاون، صنایع و معادن، انبوه سازان، اتحادیه های تعاونی، پیمانکاران و سازمانهای نظام مهندسی دانست و افزود: ‌چنانچه حمایت مجموعه عوامل یادشده نبود کار پیشرفت خود را نداشت. وزیر مسکن و شهرسازی ازهمکاری دستگاه های خدماتی مانند اداره های آب، برق، گاز، تلفن و دیگر دستگاه‌های مرتبط ، برای اجرای طرح مسکن مهر قدردانی کرد. شهر جدید پرند در 35 کیلومتری جنوب غرب تهران در آزاد راه تهران ساوه واقع شده است.
 

۲۵ خرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۰۶
خبرگزاری ایرنا - واحد روابط عمومی شرکت |