نمایشگاه تخصصی ساخت و ساز و ساختمان برگزار می شود

سازمان نظام مهندسی ساختمان از برپایی نمایشگاه ساخت وساز و ساختمان در حاشیه چهاردهمین اجلاس هیات عمومی این سازمان در تهران خبر داد .

براساس این گزارش ،‌ در این نمایشگاه که روزهای 18 و 19 تیرماه در حاشیه اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور دایر می شود، تازه ترین دستاوردهای حوزه صنعت ساختمان به نمایش گذاشته خواهد شد .
نشست هیات عمومی سازمان یادشده قرار است با حضور وزیر مسکن و شهرسازی ،اعضای شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان سراسر کشور و شهرداران مراکز استانها برگزار شود . شمار اعضای سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور افزون بر یکصد هزار نفر است که حدود نیمی از این افراد در استان تهران مشغول فعالیت هستند . سالانه بالغ بر یکصد میلیون متر مربع واحدهای مسکونی در سطح کشور احداث می شود که این میزان ساخت وساز تحت نظارت اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان صورت می گیرد .
سازمان نظام مهندسی ساختمان در اوایل دهه 70 شمسی فعالیت خود را آغاز کرد و اعضای آن در یکی از هفت رشته عمران ، شهرسازی ، معماری ، نقشه برداری ، برق ، مکانیک و ترافیک تخصص دارند . رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران با رای اعضا و پیشنهاد وزیر مسکن وشهرسازی از سوی رییس جمهوری معرفی می شود.
 

۳۰ خرداد ۱۳۹۰ ۱۵:۰۱
خبرگزاری ایرنا - واحد روابط عمومی شرکت |