قطع اعتبارات تخصیص یافته به واحدهای مسکن مهر شایعه ای بیش نیست

قطع اعتبارات تخصیص یافته به واحدهای مسکن مهر شایعه ای بیش نیست
وزیر مسکن و شهرسازی با تاکید بر اینکه قطع اعتبارات تخصیص یافته به واحدهای مسکن مهر شایعه ای بیش نیست، گفت: دولت خدمتگزار با توان در راستای اجرای طرح واحدهای مسکونی مهر گام برمی دارد.

به گزارش ایرنا، 'علی نیکزاد' روز شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجموعه 600 واحدی مسکن مهر شهرستان ابهر، با تبیین فعالیت های انجام شده در دولت خدمتگزار افزود: حل معضل مسکن یک تکلیف است وی با اشاره به اقدامات و تبلیغات دنیای استکبار در راستای تضعیف نظام اسلامی، اظهار داشت: در زمان حاضر جمهوری اسلامی با مدیریت واحد به عنوان الگویی در منطقه مطرح است.
وی با بیان اینکه نظام اسلامی با اقتدار کامل جایگاه مطلوب خود را در نظام بین المللی پیدا کرده، تصریح کرد: تلاش دولت، توسعه و پیشرفت کشور در ابعاد مختلف است. نیکزاد، سال جهاد اقتصادی را بسترساز توسعه و رشد اقتصادی کشور طی سالهای آینده دانست و گفت: تعامل مردم و مسوولین و استفاده از ظرفیت های موجود لازمه توسعه کشور است.
وزیر مسکن و شهرسازی، با بیان اینکه اقدامات و برنامه ریزی های دولت خدمتگزار در حوزه شهرسازی با تکیه برحفظ ارزشهای اسلامی و تحکیم بنیاد خانواده می باشد افزود: امیدواریم با به نتیجه رسیدن برنامه ریزی های بعمل آمده و اقدمات انجام شده طی سال 92 شاهد مسکن دار شدن همه شهروندان باشیم.
نیکزاد، از بهره برداری بیش از 10 هزار واحد مسکونی استان زنجان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تغییر در نظام فنی و اجرایی انقلاب بزرگ در حوزه مسکن است. عملیات اجرایی احداث پروژه 600واحدی مسکن در زمینی به مساحت 57هزار مترمربع با بنای مفید 74 الی 77 مترمربع با اعتبار بالغ بر 180 میلیارد ریال در شهرستان ابهر آغاز شد. همچنین وزیر مسکن از طرح 144 واحدی مسکونی مهر گلسار ابهر که دارای 15 درصد پیشرفت فیزیکی می باشد بازدید کرد، این طرح درزمینی به مساحت 15هزار و 500مترمربع و با بنای مفید هر واحد 74 تا 77 مترمربع و با اعتبار 44 میلیارد و 950میلیون ریال احداث می شود که از بهمن 89 آغاز شده است.
 

۳۰ خرداد ۱۳۹۰ ۱۵:۲۰
خبرگزاری ایرنا - واحد روابط عمومی شرکت |