لغو قرارداد با پیمانکاران کم‌ کار مسکن مهر

مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: به منظور تسریع در احداث مسکن مهر پیمانکارهایی که کم کاری ‌کنند، لغو قرارداد می‌شود.

خلیل محبت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: پنج پیمانکار کم کار داریم که در صورت خلعیت آنها مشخصات این پیمانکاران در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد. وی با اشاره به روند احداث مسکن مهر در استان تصریح کرد: مسکن مهر طرزیلو پیشرفت فیزیکی خوبی دارد ولی در این راستا در راه ورودی مسکن مهر طرزیلو با مشکل مواجه است.
این مسئول با اشاره به اینکه اجرای طرح تفصیلی شهر به عهده شهرداری است، افزود: بر این اساس وارد کار شده‌ایم و با شهرداری جلسه‌هایی تشکیل داده‌ایم ولی شهرداری ارومیه این موضوع را در اولویت چندم خود قرار داده ‌است. محبت‌خواه با اشاره به برگزاری جلساتی در ارتباط با کمیسیون ماده 5 بیان کرد: در کمیسیون ماده 5 تغییر کاربری داده‌ایم و با لحاظ کردن فرم ج متقاضیان مقرر شده در مدت زمان کم این مسیر بازگشایی شود. وی با اشاره به تعاونی‌های کم‌کار مسکن مهر گفت: تعداد این تعاونی‌ها بسیار اندک است که در این راستا با 10 تعاونی برخورد شده است و تعدادی از آنها برگشت داده‌ شده‌اند. این مسئول با اشاره به تشکیل جلسات مکرر در زمینه روند احداث مسکن مهر اظهار داشت: هر روز جلساتی در این زمینه تشکیل می‌شود و موانع و مشکلات پیش روی مسکن مهر استان موردد بررسی قرار می‌گیرد که یکی از این موارد کم‌کاری تعاونی‌هاست. محبت‌خواه با بیان اینکه بیش از 250 تعاونی در استان در زمینه مسکن مهر وجود دارد، تصریح کرد: 10 تعاونی که از کار آنها رضایت نداشتیم سه تعاونی کنار گذاشته شده‌اند. وی با بیان اینکه مشکلات پیش روی مسکن مهر باید برداشته شود، افزود: در این راستا در سطح استان جلساتی برگزار می‌شود و مسئول ارشد استانی و معاونت عمرانی استاندار نیز در این زمینه توجه جدی و کافی دارند. مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی تصریح کرد: مشکلاتی که پیش روی مسکن مهر طرزیلو و گلمان ارومیه وجود داشت حل شده و فقط مشکل معارض در مسکن مهر طرزیلو وجود دارد که امیدواریم شهرداری با جدیت این موضوع را مورد توجه قرار دهد.
 

۸ تیر ۱۳۹۰ ۱۹:۱۶
خبرگزاری فارس - واحد روابط عمومی شرکت |