وزیر نیرو خبر داد: مسکن مهر بدون آب و برق نداشتیم؛ تامین اعتبار 1200 میلیاردی

وزیر نیرو از کمک 1200 میلیارد تومانی دولت، استانداریها و وزارت نیرو برای تامین آب و برق مسکن مهر و نامه به رئیس جمهور در این زمینه خبر داد و گفت: مسکن مهر آماده بدون آب و برق تاکنون گزارش نشده است.

مجید نامجو در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس افزود: قرار بود سالانه 1200 میلیارد تومان اعتبار برای تامین آب و برق واحدهای مسکونی مهر تأمین شود که وزارت نیرو 400 میلیارد تومان از محل منابع داخلی با فروش انشعاب و منابعی که در اختیار دارد، 400 میلیارد تومان استانداریها و 400 میلیارد تومان هم خود دولت کمک می کند.
وی ادامه داد: دولت این 400 میلیارد تومان کمک خود را برای مسکن مهر انجام داده است و برخی از استانداریها نیز در جهت در اختیار گذاشتن این اعتبار موفق بودند. نامجو اضافه کرد: وزارت نیرو نیز در جهت فروش منابع موفق بوده است و طبق گزارشهای رسیده وزارت نیرو توانسته پابه‌پای وزارت مسکن برای تأمین آب و برق و تأسیسات فاضلاب مسکن مهر اقدام کند و تاکنون نیز گزارشی از بابت اینکه واحدهای مسکونی مهر آماده شده و وزارت نیرو نتوانسته به این واحدها آبرسانی و برق‌رسانی کند، نرسیده است.

اختصاص 200 میلیارد تومان برای تامین آب شهر پرند

وزیر نیرو خاطر نشان کرد: در خصوص شهر پرند نیز باید عرض کنم که سال گذشته اعتبار خاصی از سوی شورای مسکن و رئیس جمهور به میزان 200 میلیارد تومان به این شهر اختصاص یافت که همکاران ما با برنامه در جهت تأمین آب شهر پرند در جهت رساندن آب به محض اینکه مردم در آنجا مستقر ‌شوند هستند. نامجو گفت: مضاف براینکه با توجه به رشدی که وزارت مسکن توانسته در ساخت مسکن مهر ایجاد کند، نامه‌ای به رئیس جمهور نوشتیم و از ایشان تقاضا کردیم منابع مالی این کار را افزایش دهند که ایشان هم دستور مساعد دادند و امید است که مسئله منابع مالی حل شود.
 

۱۸ تیر ۱۳۹۰ ۱۴:۳۴
خبرگزاری فارس - واحد روابط عمومی شرکت |