مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه شریف: برترین های صنعت ساختمان برگزیده می شوند

دومین جشنواره برترین های صنعت ساختمان در مهر ماه سال جاری از سوی مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف در تهران برگزار می شود .

گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا به نقل از مدیر برنامه ریزی جشنواره حاکی است : پروژه های معرفی شده با متدولوژی علمی از منظر نوآوری و خلاقیت در روش های طراحی ، ساخت ، تامین مالی ، مدیریت ، بازاریابی و فروش مورد بررسی قرار می گیرد .
میثم قاسم نژاد افزود : ارزش خلق شده پروژه های ساختمانی برای ساکنین و استفاده کنندگان آن به عنوان موضوع محوری مورد توجه هیات داوری جشنواره برای انتخاب برترین پروژه ساختمانی قرار می گیرد . وی گفت : پایان مرداد ماه جاری آخرین زمان ثبت اطلاعات تفصیلی پروژه های نامزد در جشنواره است و تاکنون جمعی از پروژه های شاخص به عنوان نامزد برترین به دبیرخانه معرفی شده اند . وی از انبوه سازی ، بلند مرتبه سازی ، آپارتمان سازی ، مجتمع های تجاری ، مجتمع های تجاری چند منظوره ، هتل سازی ، مجتمع های ویلایی ، مجتمع های گردشگری ،ساختمانهای اداری و عمومی ،ساختمانهای مدرن و طرح آتی رشته های پیش بینی شده برای رقابت در این جشنواره نام برد . به گفته قاسم نژاد هیات داوری این جشنواره از استادان دانشگاه صنعتی شریف ، چندین دانشگاه معتبر تهران و جمعی از خبرگان صنعت ساختمان شکل می گیرد . 
 

۱ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۴:۳۴
خبرگزاری ایرنا - واحد روابط عمومی شرکت |