با حضور معاون اول رییس جمهور: سه هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان مرکزی به بهره برداری رسید

سه هزار و 500 واحد مسکن مهر روز سه شنبه در مراسمی با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به طور همزمان در استان مرکزی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، از این تعداد 380 واحد به صورت نمادین با حضور رحیمی در دلیجان و بقیه نیز در سایر نقاط استان به طور همزمان مورد بهره برداری قرار گرفت.
از این تعداد، یکهزار و 802 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر، یکهزار و 302 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر و 427 واحد در بافت های فرسوده شهری است.
از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر تاکنون 9 هزار واحد مسکن مهر 99 ساله، پنج ساله، خود مالکین و بافت فرسوده شهری در شهرهای بالای 25 هزار نفرجمعیت و شهرهای زیر 25 هزار نفر استان با تسهیلات 200 میلیارد تومان تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است. پیش بینی شده تا پایان سال جاری بیش از یکهزار واحد مسکن مهر دیگر در این استان به بهره برداری برسد. درحال حاضر 52هزار نفر متقاضی مسکن مهر شهری و روستایی در استان مرکزی وجود دارد که از این تعداد 29هزار نفر در نقاط شهری و مابقی در روستاها هستند. در مراسم افتتاح این تعداد مسکن مهر کلید یک واحد توسط معاون اول رییس جمهور به صاحب خانه تحویل شد. رحیمی در این مراسم، اجرای طرح مسکن مهر را از اقدامات مهم دولت در راستای خانه دار شدن مردم عنوان کرد.

۴ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۲۶
خبرگزاری ایرنا - واحد روابط عمومی شرکت |