معاون وزیر مسکن در گفت‌وگو با فارس: مسکن مهر ساخت ترکیه از شهریور تحویل داده می‌شود

معاون وزیر مسکن و شهرسازی با بیان اینکه برای واگذاری 20 هزار مسکن ساخته شده توسط ترکیه فراخوان شده، گفت: واحدهای مسکونی مهر ساخته شده توسط ترکیه از شهریور تا آبان‌ماه در پرند تحویل داده می‌شود.

جمشید نور صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس افزود: پس از اینکه فراخوان واگذاری 20 هزار مسکن ساخته شده توسط ترکیه را دادیم استقبال خوبی از این فراخوان صورت گرفته و تاکنون حدود سه تا چهار هزار نفر مردم عادی درخواست تقاضای ثبت‌نام کرده‌اند. معاون وزیر راه‌ و شهرسازی ادامه داد: این 20 هزار واحد مسکونی که توسط شرکت ترکیه‌ای در حال ساخت و تکمیل است از شهریور‌ماه تا آبان ماه امسال تحویل متقاضیان می‌شود. نورصالحی در خصوص واگذاری واحدهای مسکونی در پردیس، پرند و هشتگرد گفت: در حال حاضر حدود 3 هزار واحد مسکونی در پردیس تکمیل شده است که منتظر تکمیل انشعاب آب، برق و گاز آن هستیم تا به طور کامل واگذار شود.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید افزود: در هشتگرد نیز 3500 واحد مسکونی مهر در حال ساخت بود که 3 هزار واحد مسکونی آن تکمیل شده است و الباقی نیز به محض نصب انشعابات آب، گاز و برق واگذار خواهند شد. به گفته وی، این واحدهای مسکونی در شهریور تحویل متقاضیان واجد شرایط می‌شود. 
 

۱۱ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۹:۲۹
خبرگزاری فارس - واحد روابط عمومی شرکت |