معاون وزیر مسکن در گفت و گو با فارس: گاز مسکن های صنعتی "مپسا " با ساکن شدن متقاضیان وصل می شود

معاون وزیر مسکن و شهرسازی با بیان اینکه مشکل انشعاب گاز مسکن های صنعتی "مپسا " با ساکن شدن متقاضیان برطرف می شود، گفت: اداره گاز تمام عَلَمَک‌های گاز واحدهای مسکونی صنعتی را نصب کرده است و منتظر است تا مالکان بروند تقاضای انشعاب کنند و گاز آنها وصل شود.

جمشید نورصالحی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که ظاهرا هنوز مشکل انشعاب گاز 1100 واحد مسکونیصنعتی‌سازی «مپسا» در پرند مرتفع نشده است، گفت: یک تعداد از واحدهای مسکونی انشعاب گاز خود را وصل کرده‌اند و مابقی هم اداره گاز اعلام کرده که باید متقاضیان این واحدهای مسکونی ساکن شوند تا انشعاب گاز آنها وصل شود. وی ادامه داد: اداره گاز تمام عَلَمَک‌های گاز را نصب کرده است و منتظر است تا مالکان بروند تقاضای انشعاب کنند و گاز آنها وصل شود.

عقب ماندن پیمانکار "مپسا " از برنامه

معاون وزیر مسکن و شهرسازی تاکید کرد: از 1100 واحد مسکونی صنعتی‌سازی "مپسا " 900 واحد مسکونی افتتاح شد و 200 واحد آن به دلیل آماده‌ نبودن واحدهای مسکونی که به علت عقب بودن پیمانکاران از برنامه بود افتتاح نشد. نورصالحی گفت: از آن 900 واحد مسکونی انشعاب گاز 700 تا 800 واحد مسکونی وصل بوده است و در حال حاضر نیز تمام واحدهای مسکونی انشعاب آب و برق دارند و تنها تعدادی انشعاب گاز ندارند که آن هم با استدلال اداره گاز به محض مستقر شدن متقاضیان انشعاب گاز آنها نیز وصل می‌شود.
 

۱۲ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۵:۵۷
خبرگزاری فارس - واحد روابط عمومی شرکت |