مدیرعامل شهر پرند در گفت‌وگو با فارس خبر داد: تحویل 20 هزار مسکن مهر تا شهریور؛ دیگر پروژه‌ای به "مپسا " نمی‌دهیم

مدیر عامل شهر جدید پرند با اعلام اینکه در شهریور ماه قرار است 20 هزار واحد مسکونی افتتاح شود، گفت: به دلیل خلف وعده ها از سوی شرکت "مپسا " دیگر هیچ پروژه صنعتی سازی مسکن در پرند به این شرکت داده نخواهد شد.

سعید صابونی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس افزود: مشکل گاز 1100 واحد مسکونی صنعتی سازی پرند تقریبا حل شده است و براساس صورتجلسه‌ای که ما تهیه کردیم لوله کشی‌های آن تمام شده است و تنها مانده تا نظام مهندسی تأییدیه خود را صادر کند و انشعاب گاز وصل شود. وی در پاسخ به این که چرا از 1100 واحد مسکونی مقرر 900 واحد مسکونی افتتاح شد گفت: چون پیمانکاران «مپسا» از برنامه عقب بودند از 1100 واحد مسکونی مورد نظر 900 واحد مسکونی افتتاح شد و قرار شده تا 200 واحد مسکونی صنعتی سازی تا آخر شهریور ماه طبق قولی که دادند آماده شود. وی ادامه داد: "مپسا " (مدیریت پروژه های ساختمانی ایران) برای تحویل این واحدهای صنعتی بارها زمان تحویل این واحدهای مسکونی را تمدید کرد.

دیگر به "مپسا " پروژه نمی دهیم

مدیر عامل شهر جدید پرند در پاسخ به این سؤال که آیا پروژه جدیدی به "مپسا " به غیر از این 1100 واحد مسکونی که در پرند ساخته شده داده خواهد شد یا خیر گفت: نه فکر نمی‌کنم ما فقط در فاز 3 و فاز 5 که وزیر راه و شهرسازی گفته بود به آنها پروژه دادیم که به غیر از آن هم دیگر به "مپسا " پروژه‌ای در پرند نخواهیم داد و این سیاست شرکت عمران پرند است. صابونی در پاسخ به این سوال که ندادن پروژه به "مپسا " به خاطر خلف وعده‌هایی بوده که بابت افتتاح این 1100 واحد مسکونی داشته یا دلیل دیگری دارد گفت: بله همینطور است حتی نامه‌های بانک آنها را شخص وزیر راه و شهرسازی تفویض اختیار کرده بود که خودشان می‌دادند. این دوستان در این پروژه همه کاره بودند اما نتوانستند به آن وعده‌ها جامه عمل بپوشانند. مدیرعامل شهر جدید در خصوص افتتاح واحدهای مسکونی در ماههای آتی گفت: در شهریور ماه اگر این بحث آب و برق و گاز را بدون مشکل انجام دهیم قرار است 20 هزار واحد مسکونی افتتاح شود. 

7 هزار واحد مسکونی در پرند بدون آب و برق

وی در پاسخ به این سوال که چه تعداد واحد مسکونی ساخته شده داریم که آب و برق ندارند گفت: 6 تا 7 هزار واحد مسکونی در پرند ساخته شده که هنوز آب و برق ندارند. وی ادامه داد: حدود 100 میلیارد تومان از اعتبارات آبفا اخذ کرده‌ایم و مبادله موافقتنامه صورت گرفته است و قرار است خودمان این کار انجام دهیم حتی اگر آبفا در این طرح نباشد. وی اظهار امیدواری کرد با توجه به این موارد طی دو ماه آینده خبرهای خوشی از بابت آب، برق، گاز و فاضلاب شهر جدید پرند خواهیم داشت.
 

۱۲ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۶:۰۰
خبرگزاری فارس - واحد روابط عمومی شرکت |