دستور احمدی‌نژاد برای واگذاری زمین‌های شرکت نفت به مسکن مهر

استاندار آذربایجان‌شرقی از کارشکنی عده‌ای در مقابل دستور صریح رئیس جمهور برای واگذاری زمین‌های شرکت نفت به مسکن مهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی در جلسه شورای مسکن آذربایجان شرقی بر ضرورت همراهی مسئولان استانی در زمینه مسکن مهر تاکید کرد. وی با اشاره به وجود زمین‌های شرکت نفت در استان و دستور رئیس جمهور مبنی بر فروش این زمین‌ها به نفع مسکن مهر اظهار داشت: این دستور صریح رئیس جمهور با برخی کارشکنی‌ها مواجه شده تا این موضوع دچار گذشت زمان شده و این زمین‌ها به نفع مسکن مهر به فروش نرود. وی گفت: عده‌ای آرزو دارند تا احمدی‌نژاد نباشد تا بسیاری از کارها را انجام دهند در حالی که این زمین‌ها به نفع محرومان در آذربایجان‌شرقی به فروش خواهد رفت.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: بخشی از زمین‌های شرکت نفت در آذربایجان‌شرقی به دستور رئیس جمهور برای مسکن مهر واگذار می‌شود. بیگی تاکید کرد: رسیدگی به وضع محرومان در زمینه مسکن مهر و از طریق فروش بخشی از زمین‌ها تامین خواهد شد که در این زمینه همت جدی از سوی شورای مسکن استان وجود دارد.
وی خاطر نشان کرد: خدمات دولت نهم و دهم به عنوان مرجع و سنجشی برای خدمات دولت‌های بعدی است که یک توفیق بزرگ برای دولت محسوب می‌شود.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به خدمات دولت در زمینه مسکن مهر استان تاکید کرد: سرعت ساخت مسکن مهر در استان موجب بالا رفتن انتظارات مردمی شده و انتظار می‌رود تا هماهنگی و همراهی در این زمینه مورد توجه مسئولان استان باشد.
وی یادآور شد: افتتاح 16 هزار واحد مسکن مهر در استان که با سفر ریاست جمهوری صورت گرفت یک حرکت کم نظیر در کشور محسوب می‌شود. استاندار آذربایجان شرقی افزود: این پروژه‌ها در زمانی به بهره‌برداری رسید که فصل نقل و انتقال واحدهای مسکونی بود و فضای روانی خوبی در استان به وجود آمد. بیگی مسکن مهر را به عنوان یک دغدغه جدی برای مدیریت ارشد استان عنوان کرد و گفت: بازرسی مکرر در زمینه مسکن مهر و رفع مشکلات مورد توجه قرار گرفته است. وی خاطر نشان کرد: مردم قدرشناس خدمات دولت هستند و در شهرهای مختلف این قدردانی را از سوی گروه‌های مختلف شاهد هستیم. استاندار آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: بخش قابل توجهی از تسهیلات مسکن مهر در استان جذب شده است.

۲۵ اَمرداد ۱۳۹۰ ۰۹:۴۵
خبرگزاری فارس - واحد روابط عمومی شرکت |