بررسی طرح جامع مسکن در دولت فردا آغاز می شود

خبرگزاری فارس: بررسی طرح جامع مسکن فردا با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزیر مسکن و شهرسازی و کارشناسان مربوطه این وزارتخانه در کمیته فرعی کمیسیون زیربنائی هیات دولت آغاز و وارد مراحل جدی تر خود می شود.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ، طرح جامع مسکن که از سوی وزارت مسکن و شهرسازی برای بررسی بیشتر به هیات دولت تقدیم شده بود با نظر معاون اول رئیس‌جمهوری برای سیر مراحل بررسی و تصویب به کمیسیون مربوطه (کمیسیون زیربنایی) در دولت ارایه شده است.
بنابراین گزارش، طرح جامع مسکن فردا قرار است با حضور داوودی معاون اول رئیس جمهوری،سعیدی کیا وزیر مسکن و شهرسازی و معاونان وی در کمیسیون زیربنائی دولت بررسی شود.
طرح جامع مسکن که در حال حاضر به 55 برنامه اقدامات در 9 محور اساسی تبدیل شده است قرار است پس از بررسی در کمیسیون‌های مختلف هیات دولت، تصویب و ابلاغ شود.
طرح جامع مسکن که با هدف پاسخگویی به نیازهای بخش مسکن تدوین شده است تعداد زیادی برنامه و اقدامات اجرایی دارد یعنی سیاستها و شعارهایی که همیشه در خصوص بخش مسکن گفته شده و عملی نشده است در این طرح به صورت عملیاتی اجرا خواهد شد.
این طرح که یک طرح مستمر و ادامه داراست زمان‌بندی برای اجرای آن نیز مشخص شده و قرار است در دو مقطع پنج‌ساله و یک مقطع 20 ساله اجرایی شود. در مقطع چشم‌اندازی 20 ساله اصلاحاتی که در بخش مسکن عمیق‌تر و لازم است مورد توجه و در مقطع 10 سال نیز برنامه‌های بخش مسکن بیشتر به صورت عملیاتی مورد توجه قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام /
۱ شهریور ۱۳۸۵ ۰۸:۲۰