420 هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید کشوردردست ساخت است

وزیر راه و شهرسازی گفت: اکنون درشهرهای جدید هیجده گانه کشور 420 هزار واحد مسکونی دردست ساخت است که تا پایان سال جاری 300هزار واحد مسکونی از این تعداد به مرحله بهره برداری می رسد.
 گزارش ایرنا ،علی نیکزاد عصرشنبه در آیین افتتاح یکهزار و 247 واحد مسکونی مسکن مهر در شهر جدید عالی شهر استان بوشهر افزود: تمامی زیرساخت‌های لازم این پروژه‌ها از جمله آب، برق، گاز و فاضلاب در واحد های دردست ساخت در شهرهای جدید کشور به دقت دیده شده است.

وی یاد آورشد: سهم استان بوشهر درساخت مسکن درشهرهای جدید چهار هزار و 997 واحد است که از این تعداد امروز یکهزار و247 واحد مسکونی افتتاح می‌شود و مابقی نیز تا نیمه نخست سال آینده به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

وزیر راه و شهرسازی یادآورشد: آورده متقاضیان این واحدها بین105 میلیون ریال تا 120 میلیون ریال است که با اجرای طرح مسکن مهر و ارایه وام کم بهره و صاحب خانه شدن اقساط خود را در زمان معین پرداخت خواهند کرد.

وی اضافه کرد :پروژه قطار شهری بین بوشهر و عالی شهر را نیز دنبال خواهیم کرد.

نیکزاد یادآورشد: در دولت‎های نهم و دهم عملیات اجرایی 72 هزار و 500 واحد مسکونی مهر در شهرها و روستاهای استان بوشهر آغاز شد که از این شمار 20هزار واحد مسکونی مهر درشهرها چهار هزار واحد در روستاها ساخته شده است.

وی ادامه داد: در سال جاری نیز 28 هزار واحد مسکونی در استان بوشهر به بهره‎برداری خواهد رسید که از این تعداد 20 هزار واحد در شهرها و مابقی نیز در روستاها دردست ساخت است.

۷ خرداد ۱۳۹۱ ۰۸:۱۳