استخراج اطلاعات سرشماری نفوس و مسکن از طریق رایانه انجام می‌شود

استخراج اطلاعات سرشماری نفوس و مسکن از طریق رایانه انجام می‌شود
[شبکه خبری ملت - گروه جامعه]

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان گفت: امسال استخراج اطلاعات پرسش نامه‌های سرشماری عمومی نفوس و مسکن بصورت نرم‌افزاری انجام می‌شود.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان حسین آرامی در جلسه هماهنگی مدیران اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان‌های گیلان در محل استانداری گیلان با اشاره به ساختار اجرایی و تشکیلات سرشماری افزود: دقت و کیفیت سرشماری به این است که آمار گیرها خوب گزینش شوند، درست آموزش داده شوند و به وظیفه آمارگیری خود به درستی عمل کنند.

وی تصریح کرد: از فرمانداران استان انتظار داریم با استفاده از ابزارهای مختلفی که در اختیار دارند،مردم را از اهمیت قضیه آگاه کنند، تا انشاء الله زمینه همکاری بهتر و صمیمانه تر مردم فراهم شده و در نهایت کیفیت کار از متوسط کشور بالاتر باشد.

آرامی خاطرنشان کرد: 25 کلاس آموزش در رشت برای افراد ثبت‌‌نام کننده دایر خواهد شد، تا افراد در پایان کلاس‌ها پس از موفقیت‌ در آزمون‌های برگزار شده بتوانند،در انجام طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن شرکت کنند.

سرشماری نفوس و مسکن از 6 آبان ماه تا 26 آبان ماه سال جاری به مدت 20 روز در تمام نقاط کشور اجرا خواهد شد که مسئولیت اصلی آن برعهده استانداری‌ها و کارهای اجرایی و فنی آن برعهده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است.

۴ شهریور ۱۳۸۵ ۰۹:۴۰