بانک مسکن 20 هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

مدیرعامل بانک مسکن گفت که این بانک از ابتدای امسال تاکنون 20 هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که 90 درصد آن 'تسهیلات مسکن مهر' بوده است.

'قدرت الله شریفی' روز چهارشنبه در 'همایش مدیران ارشد بانک مسکن کشور' با حضور 'علی نیکزاد' وزیر راه و شهرسازی در کرمان، افزود: حجم پرداخت تسهیلات بانک مسکن پارسال در سطح کشور 206 هزار میلیارد ریال بوده که از این میزان 140 هزار میلیارد ریال در قالب مسکن مهر و بقیه در قالب سایر تعهدات بانک بوده است.

وی در ادامه تعداد شعب بانک مسکن را هزار و 223 شعبه در سطح کشور اعلام و بیان کرد: سعی داریم این تعداد به هزار و 400 شعبه در سطح کشور افزایش دهیم.

مدیرعامل بانک مسکن افزود: ‌تاکنون 384 هزار میلیارد ریال در بخش مسکن مهر قرارداد منعقد و 60 هزار میلیارد ریال تسهیلات جدید نیز به شبکه بانکی اعلام شده است.

شریفی گفت: ‌سرمایه بانک مسکن هم اکنون به 30 هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

مدیریت شعب بانک مسکن در کرمان نیز گفت: ‌در بخش تسهیلات پرداخت مسکن توسط شعب بانک مسکن استان 9 هزار و 300 میلیارد ریال برای ساخت 37 هزار واحد مسکن مهر و چهار هزار و 500 میلیارد ریال برای ساخت 40 هزار واحد مسکن روستایی توسط شعب این بانک در سراسر استان کرمان پرداخت شده است.

'ابراهیم سعید'‌ افزود: همچنین هزار میلیارد ریال برای طرح ساماندهی مسکن کپرنشینان در قالب 13 هزار و 500 واحد و 520 میلیارد ریال برای دو هزار و 800 واحد بافت فرسوده تسهیلات پرداخت شده است.

وی گفت: ‌همچنین یک دبیرستان شش کلاسه با اعتبار 387 میلیون تومان در شهرستان منوجان توسط بانک مسکن ساخته شده

۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۴۹