همزمان با هفته دولت

همزمان با هفته دولت
4هزار و604واحد خانه استیجاری افتتاح می شود

خبرگزاری موج - همزمان با هفته دولت 4هزار و 604واحد خانه استیجاری در استانهای فارس زنجان،کرمان،اردبیل،بوشهر،تهران،خراسان رضوی ف قزوین ،کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود .

به گزارش خبرنگار موج ، همزمان به هفته دولت 205واحد خانه سازمانی در استانهای کرمانشاه ،گیلان، خراسان شمالی ،گلستان،همدان ،کهکیلویه و بویر احمد ، آذربایجان غربی ، اصفهان ،ایلام ، بوشهر،تهران خراسان رضوی ،قزوین و خراسان شمالی افتتاح می شود.
افتتاح 122پروژه فرهنگی و بهداشتی در 17استان و افتتاح 2هزار و 268واحد مسکونی پروژه مشارکتی در 6استان همدان ،آذربایجان غربی ،اردبیل ،تهران ،خراسان رضوی ، فارس و مرکزی از دیگر برنامه های وزرات مسکن در هفته دولت می باشد .
وزرات مسکن و شهرسازی افتتاح 312واحد مسکونی استیجاری خصوصی در استان اردبیل و افتتاح 148واحد مسکونی تعاونی در استانهای اردبیل و فارس و همچنین افتتاح یک باب مدرسه در شهرجدید بهارستان را دستور کار دارد .
کلنگ 600واحد مسکونی استیجاری و مشارکتی در استانهای کرمان و خرسان شمالی تحویل موقت بیمارستان 64تختخوابی جغتای استان گلستان ،بیمارستان 380تختخوابی آموزشی علوم پزشکی در استان همدان ، بیمارستان 64تختخوابی خراسان شمالی ،بیمارستان 64تختخوابی حاجی آباد هرمزگان و بیمارستان 96تختخوابی سیستان و لوچستان و بیمارستان 96تختخوابی بافت کرمان نیز در هفته دولت صورت می گیرد.
وزارت مسکن و شهرسازی همزمان با هفته دولت 9پروژه بیمارتسانی در استانهای کردستان ، خراسان رضوی ،گلستان ،آذربایجان شرقی ،فاری ،خوزستان ، کرمان و گیلان را به صورت قطعی تحویل خواهد می دهد .

۶ شهریور ۱۳۸۵ ۱۰:۳۰