رئیس کانون کاردانهای فنی ساختمان

خبرگزاری موج - رئیس کانون کاردانهای فنی ساختمان با تاکید بر این موضوع که با وجود گذشت چهارسال از تشکیل کانون کاردانهای فنی ساختمان ، این تکنسین های فنی هنوز از سوی سکان داران صنعت ساختمان کشور جدی گرفته نمی شوند گفت :کاردانهای فنی ساختمان در بحث مقاوم سازی خانه های روستایی موفق عمل کرده اند .
خبرگزاری موج

به گزارش خبرنگار موج ، مهدی موذن رئیس کانون کاردانهای فنی ساختمان گفت :چرخه ساخت و سازبا اتخاذ یا عدم اتخاد به موقع در حال انجام است و نگرانی ما از نظارت خوب و کنترل خوب ساخت وساز ها است .
وی با خاطر نشان ساختن مقاوم سازی سالانه 200هزار خانه روستایی از فعالیت کاردانهای فنی در جهت مقاوم سازی این خانه های و آغاز عملیات مقاوم سازی 200هزار واحد مسکونی دوم خبرداد .
وی تصریح کرد : روزانه 2هزار واحد ساختمانی در کشور ساخته می شوند و دیرتر شدن اقدامات موجب خروج این ساختمانها از چرخه ساخت وساز کشور می شود.
وی با اشاره به این موضوع که صنعت ساختمان کشور دچار مشکلات و بحرانهای خاص خوداست اظهارداشت: چرا این حلقه مفقوده ساخت وساز بسته نمی شود .
موذن با خاطر نشان کردن بازنگری ماده 33قانون نظام مهندسی جدی نگرفتن حضور کاردانهای فنی در صنعت ساختمان را از گرفتاریهای این قانون عنوان کرد .
وی ساختمان سازی را به خط تولیدی تشبیه کرد و تاکید کرد : در این خط تولید هر کس جایگاه خاص خودش را دارد و تا حضور کادرانهای فنی تحقق نیابد مشکلات صنعت ساختمان سرجایش باقی خواهد ماند .
وی با تاکید بر لزوم حضور کاردانهای فنی درچرخه صنعت ساختمان کشور از عزم وزارت مسکن و کمیسیون عمران مجلس برای تحقق این امر خبرداد .


۱۳ شهریور ۱۳۸۵ ۰۸:۵۵