حضور شرکت سرمایه گذاری مسکن در چهارمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان (اکسپو کیش)

شرکت سرمایه گذاری مسکن در چهارمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان (اکسپو کیش) که از تاریخ 1 لغایت 4 خرداد ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن، این شرکت در چهارمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان (اکسپو کیش) که از تاریخ 1 لغایت 4 خرداد ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

بر پایه این گزارش در نمایشگاه امسال که علاوه بر شرکت های داخلی شماری از شرکت های خارجی نیز حضور دارند، شرکت ضمن اختصاص قسمتی از فضای غرفه خود مشخصا پروژه "ستاره کیش" را معرفی خواهد نمود.

این پروژه در فضایی به وسعت 21 هکتار در قلب جزیره کیش مشتمل بر تعداد 15 برج 12 طبقه و همچنین 68 قطعه 2 طبقه است که مجموعا 2000 واحد مسکونی را شامل می شود. در این مجموعه 000/10 متر مربع به مرکز ویژه خدمات شهری و 000/20 متر مربع به فضای سبز اختصاص یافته است. 2 کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه سواری از دیگر مشخصات در نوع خود کم نظیر این پروژه می باشد.

در این غرفه همچنین مدیران و کارشناسان واحد های مختلف شرکت آماده پاسخ گویی به سوالات و ارایه اطلاعات به متقاضیان در زمینه سایر پروژه های شرکت خواهند بود.

 

۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۶ ۱۱:۴۹
روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن |