امسال یک و نیم میلیون واحد مسکونی مهر در کشور به بهره برداری می رسد

وزیر راه و شهرسازی، گفت: امسال یک و نیم میلیون واحد مسکونی مهر در شهر و روستا و بافت های فرسوده کشور به بهره برداری می رسد.

'علی نیکزاد' روز چهارشنبه در مراسم جشن بهره برداری از 52هزار واحد مسکن مهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بابیان اینکه یک و نیم میلیون واحد مسکونی در سال های قبل به بهره برداری رسیده است، افزود: در زمان حاضر چهار میلیون و 700 هزار واحد مسکونی مهر در دست ساخت قرار دارد.

وی یک میلیون و 810 هزار واحد مسکونی احداث شده در کشور را مربوط به روستا ها دانست و یادآورشد: از این میان یک هزار و 130واحد مسکونی تا زمان حاضر به بهره برداری رسیده است.

نیکزاد ادامه داد: از میان 700 هزار واحد مسکونی باقی مانده، امسال 300 هزار واحد مسکونی مهر در روستا ها به بهره برداری می رسد.

وزیر راه و شهرسازی، به خدمات گسترده دولت در روستاها اشاره کرد و گفت: پیش از دولت نهم 55 هزار کیلومتر از راه روستایی آسفالت شده بود که در دولت نهم و دهم به این میزان راه 41 هزار کیلومتر دیگر اضافه شد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در طرح مهر ماندگار دو هزار و 950 کیلومتر راه روستایی دیگر آسفالته خواهند شد.

۲۱ تیر ۱۳۹۱ ۱۲:۲۳