همایش یک روزه مدیریت پروژه در «شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن» برگزار شد- 21/4/91

با حضور نمایندگانی از شرکت‌های تابعه

 همایش یک روزه مدیریت پروژه در «شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن» برگزار شد

شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن همایش یک‌روزه «مدیریت پروژه» را با حضور نمایندگان شرکت‌های تابعه در سالن اجتماعات شرکت مادر برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، معاونت «برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌و‌کار شرکت» این همایش را با هدف «افزایش دانش مدیران و کارشناسان واحدهای کنترل پروژه و مالی شرکت‌های ساختمانی تابعه درباره فرایندهای مدیریت پروژه» برگزار کرد.هم چنین شرکت کنندگان به رایزنی و تبادل نظر در مورد «دستورالعمل‌های مربوط به مدیریت هزینه و مدیریت ریسک پروژه‌ها» پرداختند.  

در ابتدای این مراسم، مهندس« شمس اله نعمتی» معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌و‌کار شرکت، ضمن خوشامدگویی به شرکت‌کنندگان، اظهار داشت: امید است با بهره‌گیری از فرایندها و دستورالعمل‌های تدوین شده، شاهد بهبود هر چه بهتر در زمینه مدیریت پروژه‌های شرکت در ابعاد مختلف کیفیت، زمان و هزینه باشیم. وی در ادامه مطالبی را با عنوان «اصول و مبانی مدیریت پروژه» برای حاضران ارائه کرد.

در ادامه همایش، دکتر «محمد رحیمی‌مقدم» مدیر سیستم‌ها و بهبود سازمانی، به ارائه مطالبی درباره «متدولوژی و چارچوب مدیریت فرایندی شرکت و نیز کلیات فرایندهای مدیریت پروژه» پرداخت.

مطابق برنامه زمان‌بندی، همایش با ارائه توضیحاتی درباره «دستورالعمل‌های مدیریت هزینه و مدیریت ریسک پروژه» توسط مهندس«صونا شادمند»، کارشناس مدیریت پروژه، ادامه یافت و حاضران به تبادل‌نظر و طرح مشکلات و دغدغه‌های خود در خصوص موضوعات مطرح شده، پرداختند.

مدیران و کارشناسان حوزه‌های کنترل پروژه و مالی شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن تهران، پردیس، شمال، غرب و زاینده‌رود و شرکت‌های پارس مسکن الوند و خزر، همچنین برخی از مدیران و کارشناسان شرکت مادر نیز در این همایش، مشارکت داشتند.

علاقمندان می‌توانند مباحث ارائه شده در این همایش را از طریق لینک‌های زیر دریافت کنند:

                                                          فایل شماره 1- مبانی و اصول مدیریت پروژه/ آقای مهندس نعمتی

فایل شماره 2- مدیریت فرایندی/ آقای دکتر رحیمی‌مقدم

 

همایش مدیریت پروژه 

 

 

۲۴ تیر ۱۳۹۱ ۱۷:۱۴
روابط عمومی |