مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن خبر داد مسکن مهر اراک نیمه دوم امسال به متقاضیان واگذار می شود24/5/91

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن از تحویل واحدهای مسکونی پروژه مسکن مهر امام صادق (ع) اراک طی نیمه دوم سال جاری به متقاضیان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مهندس ایرج معزی در بازدید از پروژه های شرکت سرمایه گذاری الوند گفت: با توجه به روند مطلوب پیشرفت پروژه مسکن مهر امام صادق (ع)، واگذاری واحدهای این پروزه از نیمه دوم امسال به متقاضیان آغاز خواهد شد.

وی افزود: این پروژه در دو فاز در حال انجام است که پیشرفت فیزیکی این دو فاز تاکنون معادل 90 درصد برای فاز اول و 75 درصد برای فاز دوم بوده است.

مهندس معزی ضمن تاکید بر رعایت استانداردها در پروژه ها گفت: سرعت و کیفیت ساخت و اجرا در پروزه های شرکت سرمایه گذاری الوند بسیار رضایت بخش است و عملکرد کلی شرکت مثبت ارزیابی می شود.

در این بازدید، هیاتی مرکب از مهندس ایرج معزی،مدیرعامل ؛ مهندس امیرحسین رضوی، معاون توسعه فناوری و ساخت ومهندس شمس اله نعمتی، معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار از شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن حضور داشتند. هم چنین مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری الوند به همراه برخی مدیران اجرایی این معرفی و تشریح روند اجرایی پروژه پرداختند.

هم چنین پروژه های تجاری-اداری کوثر، خاتم ، ارکیده، ارغوان و سپیده نیز مورد بازدید قرار گرفتند و آخرین روند پیشرفت آنها نیز از سوی مدیران شرکت گروه سرمایه گذاری الوند ارائه شد.

یادآور می شود بیش از 9/99 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند متعلق به شرکت های تابعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن است.

بازدید مدیر عامل از پروژه اراک 

۴ شهریور ۱۳۹۱ ۰۹:۲۹