بازدید مدیرعامل «گروه سرمایه گذاری مسکن» از بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان خاورمیانه 29/06/91

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به همراه برخی اعضای هیات مدیره و معاونان از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، در این نمایشگاه که به عنوان بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان خاورمیانه به شمار می آید، بیش از 1300 شرکت داخلی و خارجی آخرین دستاوردها و تولیدات خود را از 25 تا 28 شهریورماه امسال در معرض دید عموم گذاشتند.

مهندس ایرج معزی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ضمن بازدید از نمایشگاه، با حضور در غرفه شرکت واقع در سالن 38A پاسخگوی مراجعان و علاقه مندان به سرمایه گذاری و مشارکت در پروژه های شرکت بود.

طی چهار روز برگزاری نمایشگاه، کارشناسانی از واحدهای روابط عمومی و معاونت برنامه ریزی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به همراه کارشناسانی از واحدهای بازرگانی، فروش و مهندسین مشاور شرکت های تابعه پاسخگوی مراجعان و بازدیدکنندگان از غرفه بودند.

هم چنین هیات های سرمایه گذاری خارجی از کشورهای آسیایی و اروپایی با حضور در محل غرفه شرکت و رایزنی با کارشناسان ، در خصوص علاقه مندی های خود برای انجام پروژه های مشترک با شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن مذاکره و گفت و گو کردند.

‌در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان، بیش از 25 کشور جهان از جمله آلمان، امریکا، فرانسه، انگلستان، اسپانیا، ترکیه، ایتالیا، کره جنوبی، چین، اتریش، مالزی، عراق، ژاپن، هنگ‌کنگ و سوئد حضور داشتند.

ارایه نوین ترین دستاوردها و تولیدات صنعت ساختمان از جمله مصالح ساختمان پایه (آجر، سیمان، فلز و گچ)، خانه های پیش ساخته، ماشین آلات عمرانی، نقشه کشی و طراحی، سیستم های تصفیه آب، تجهیزات حمام، سونا و آشپزخانه، سنگ های ساختمانی، ماشین آلات ساختمانی، درب و پنجره، درب های اتوماتیک و ماشین آلات وابسته، پوشش های کف (کاشی، سرامیک، پارکت) تاسیسات حرارتی و برودتی، پوشش های سقف، دیوار و قطعات پیش ساخته، آسانسورها و بالابرها، لوازم تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی و روشنایی و دیگر صنایع مرتبط از جمله بخش های نمایشگاه به شمار می رفت.

نمایشگاه صنعت ساختمان 91 

نمایشگاه صنعت ساختمان 91 

نمایشگاه صنعت ساختمان 91 

نمایشگاه صنعت ساختمان 91 



۱ مهر ۱۳۹۱ ۱۴:۱۰